Názor k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od TDI83 - Mam stejny problem. U nas sla objednat pouze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2011 8:25

    TDI83 (neregistrovaný)

    Mam stejny problem. U nas sla objednat pouze ta nizsi varianta 16 Mb. Po nekolika urgencich nevyrizene objednavky jsem dostal SMS "Vase objednavka byla z technickych dovodu pozastavena". Nutno podotknout, ze to trvalo 6 tydnu nez dospeli k tomuto zaveru. Zvlastni je, ze vsem sousedum v okoli (stejna ustredna) to normalne nabizi dal i rychlost 25 Mb. Ale pouze u nas jelikoz mame aktivni sluzbu O2TV tez v rezimu MULTI to nejde. Oficialni vyjadreni ktere jsem dostal bylo, ze pry nase ustredna nepodporuje VDSL nikoliv, ze je problem O2TV. Kdyz jsem se ptal proc tedy to ostatnim zakaznikum dale nabizeji v dane oblasti ze stejne ustredny, tak operatorka nedokazala odpovedet.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).