50 Mb/s? Minimalne? K cemu to prumerne domacnosti bude? Samozrejme je hezky stahnout 1 GB za tri minuty, ale co se stane kdyz to bude trvat hodinu?
Prumernou domacnost spis zajima, co to stoji. Spolehlivost je tez dulezita, ale mezi rychlosti 5 Mb/s a 100 Mb/s je pro ne maly rozdil.
Na většině ústředen jsou DSLAMy, které umí obojí. Stačí je "přepnout" a jsou v režimu VDSL a vůbec nic se tam nemusí řešit a ani konfigurovat. Ty DSLAMy používají ve většině případů stejnou chipovou sadu a stačí je, jak jsem napsal "přepnout". Když Telefonica tvrdila, jak testuje VDSL, tak opět klamala a byla to spíše marketingová strategie pro občany. Osobně Vám doporučuji podat stížnost na ČTU, zaplatit správní poplatek ve výši 100 Kč a oni s nima zahájí správní řízení. když si lidé budou stěžovat pouze zde, tak ničeho nedosáhnou. Ve Vašem případě bych viděl konkrétně porušení zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, především pak §8 - zákazu klamání spotřebitele. (1) Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené,
neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo
služeb či úrovni nákupních podmínek.". Dále uvádím 3. odstavec tohoto paragrafu v plném znění:"(3) Odpovědnosti za klamání
spotřebitele se nelze zprostit poukazem na skutečnost, že potřebné nebo správné údaje neposkytl výrobce, dovozce nebo
dodavatel." Minimálně tento paragraf uvedeného zákona Telefónica porušila. Nejprve reklamujte u Telefonicy, potom ten ČTU, kde máte více možností a všechno jim tam velice podrobně napište a vysvětlete. Jinak se Telefónica jen tak nepohne, znám to, udělal jsem totéž v jiné souvisloti, nešlo o VDSL, ale to je jedno. Tak hodně štestí.
Mam stejny problem. U nas sla objednat pouze ta nizsi varianta 16 Mb. Po nekolika urgencich nevyrizene objednavky jsem dostal SMS "Vase objednavka byla z technickych dovodu pozastavena". Nutno podotknout, ze to trvalo 6 tydnu nez dospeli k tomuto zaveru. Zvlastni je, ze vsem sousedum v okoli (stejna ustredna) to normalne nabizi dal i rychlost 25 Mb. Ale pouze u nas jelikoz mame aktivni sluzbu O2TV tez v rezimu MULTI to nejde. Oficialni vyjadreni ktere jsem dostal bylo, ze pry nase ustredna nepodporuje VDSL nikoliv, ze je problem O2TV. Kdyz jsem se ptal proc tedy to ostatnim zakaznikum dale nabizeji v dane oblasti ze stejne ustredny, tak operatorka nedokazala odpovedet.
On za wifi oznacuje veskery (tedy i v milionech Kc) technologie, protoze je to trouba ....
Za WiFi se bezne oznacuji free pasma a tam samo zadny fullduplex neexistuje.
BTW: Domacnosti by casto naprosto vpohode stacilo 1:1 pripojeni 1Mbit symetricky, ale ani to se v CR neda v 99% pripadu koupit.
neres 1 cloveka, res celkove problemy ,ktere jsou, preposilejte vedeni nasrane emaily, nic jine s veci nehne...ja to znam z minulosti z nejmenovane fa. poskytujici kabelovy net :o) , maly pan nemuze nic, jen je zavalen problemy, tak je poslem velkemu panovi a ted uz vesmes po chvili zahartusi na ty spravne hlavy a veci se daj do pohybu. Tyto velke firmy, to je nekdy div, ze vubec existuji...pulka lidi ma snahu problemy resit, pulka na to sere...zcela klasické...
Máte - li možnost a technicky jste schopný si ty telefonáty nahrávat, čiňte tak. Pak je třeba na CD spolu se stížností pošlete na reklamační oddělení Telefónicy a žádejte do 30 dní vysvětlení, nápravu a případně snížení ceny za dané období. Když vše neudělají tak, jak mají, ihned se obraťte na ČTU pro zahájení správního řízení. A pokud závěr ČTU nebude pro Vás příznivý, odvolejte se k předsedovi ČTU, který by měl vše prověřit a vydat konečné rozhodnutí proti kterému se již nelze odvolat. Pak zbývá pouze soud. Pokud se nebudou na jednotlivých krajských pobočkách ČTU kupit stížnosti, budou si dělat, co chtějí.
Z toho si nic nedelejte, me poslali modem, nechali me ho nainstalovat a pak mi zavolali ze sorry, ale jeste to nejakou, blize neupresnenou dobu, pojede jen na adsl.
Udajne proto, ze na dslamu jeste neni vdsl dostupne. S tim, ze to web zrychlujeme.cz nove zohledni.
Dodbnes mi ten web nabizi zrychleni na 25 mega ihned dostupne... a stale mi jede pouze adsl.
Kdyby aspon vedeli, kdy pojede vdsl. Ale to tam nevi nikdo doposud.
používal jsem roky ADSL na různých místech a vždy spokojenost. poslední dobou se dá domluvit i s operátory na lince. bohužel přechod na VDSL také neproběhl jak měl. sice mě prakticky obratem zaslali email se oznámením o zavedení služby a modem. jenže modem poslali na jinou adresu - nesmyslnou. když jsem pak ověřoval, jak na to přišli, měli tam adresu správnou a nechapali, proč to šlo, kam to šlo. bohužel jim tím pádem zůstala otevřená objednávka a tudíž nešla založit nová - se správnou adresou. než se to nějak vyřešilo, trvalo to týdny. modem přišel, vdsl naběhlo. bohužel rychlost silně kolísá - dost často je to ještě pomalejší, než před tím s adsl. adsl mě jelo bez problémů stále stejně na dané rychlosti. tady těch 16 vidět je malý svátek. zajímavé je, že upload je vždy mega. tak alespoň že tak :)
VDSL jsem si také objednal. O2TV Multi jsem neměl a stejně to trvalo přes měsíc než byla služba aktivována. Nijak jsem to v průběhu neřešil, protože mi bylo hned jasné, že to takto dopadne. Přeci jen jsem za ta léta už měl s O2 tu čest několikrát, takže do mé trpělivosti se promítla jistá rezignovanost :-)
WiFi N funguje, nicméně asi nevíte, že "nková" wifi má dva standardy ..... a ten pomalejší modem podporuje. Jelikož jsem testoval dosah obou modemů tj. nového modemu Comtrend a staršího modemu Zyxel, mohu Vám potvrdit, že je to +- stejné. Pro vaší informaci v klasickém cihlovém baráku dosah 3 patra pod modemem, tudíž klasický 100m2 byt bez problému pokrývá.
ja mam jine problemy a sice latence - sveho casu to neskutecne litalo ping na seznam.cz byl mezi 50-100ms po nekolika urgencich to na techickym oddeleni spravili (ackoliv prvne delali ze to nejde a ze to je vlastnost sluzby).
Jinak ohledne zrizeni - 9.5.2011 sluzbu oficialne spustili tentyz den v 10:00 rano jsem sluzbu objednal a 10.5 (druhy den rano!) zvonila postacka ze pro me ma modem. Modem jsem zapojil a to utery odpoledne jsem jel 25/2Mbps.
Holt kdo si pospisi :)
Opravdu se po roce cena za VDSL zvedne, ale pravděpodobně ne tak razantně. Tyto informace o zvýšení ceny mám taky, ale není problém to před vypršením roční lhůty vypovědět a přejít ke konkurenci. Možná Telefónica dostane rozum a tu cenu nebude vůbec zvedat, ale to nikdo neví... Jisté je, že bude reagovat na to, co řeknou zákazníci, jak hodně si budou stěžovat a jaká je jejich konkurence na českém trhu.
reklamujte jejich modem, ať Vám dodají třeba nový od firmy Cisco - ty fungují perfektně po všech stránkách. Pokud Vám neuznají reklamaci, obraťte se na Českou obchodní inspekci, případně rovnou se s nima rozlučte a přejděte ke konkurenci. Moje zkušenosti jsou ale takové, že pokud se na ně jde tvrdě, tak se dokáží pohnout. Zatím u nich jsem, vždy jsem se dovolal svých práv, ale stálo mě to hodně času a proto i tak uvažuji o změně.
Tohle je spíš otázka na ČTU, než ČOI. Můžou nastat případy, kdy si něco přehodí mezi sebou ČOI a ČTU, což je taky český unikát, ale moc s tím nelze dělat. Určitě se nic nezkazí tím, když se pošle stížnost na ČTU i ČOI, ale většinu problémů řeší opravdu ČTU. viz www.ctu.cz všechno si tam nastudujte.
Pokud Vám přišla už faktura, kde jsou uvedeny služby VDSL, tak to u nich okamžitě reklamujte, o něco výše jsem psal jak a pokud to do 30. dní nevyřeší k plné spokojenosti, obraťte se na ČTU a pozor - reklamujte jak služby, tak i tu fakturu a klidně požádejte ČTU o odklad platby a v takovém případě nemusíte následující fakturu vůbec zaplatit. Pokud Vám nepřišel VDSL modem, ale máte tam už tu fakturu na zaplacení služby VDSL, tak Vás mohu ubezpečit, že za tohle tu pokutu už opravdu Telefónica dostane! A žádné jejich všeobecné podmínky je nezachrání. Nepíšete všechno příliš podrobně, a ono to ani tady nejde, ale tuším, že ve Vašem případě můžete s okamžitou platností vypovědět smlouvu, ale neznám podrobnosti Vašeho případu a nerad bych napsal něco, co se ukáže jako nepravdivé.
Já sice po zkušenostech přešel na jinou společnost, jenže na platformě O2 a je to cca 14 dnů co čekám na navýšení na VDSL 25 mb a modem už mám dávno doma. Problém je, že O2 opět nepočítala jako kdysi, že najednou bude velký zájem o tuto rychlost a že bude mít nedostatek DSLAMU. Takže musím čekat než navýšší karty DSLAMU a potom mi to bude realizováno. Dobrý že ?
To o tom DSLAMU to mě přišlo vyjádření od poskytovatele, který to získal od O2. Njn O2 jinačí nebude a nikdy se nepoučí.
A ne jen u VDSL, ale i u ADSL. Už se mi několikrát stalo, že lidé si objednali od nuladvojky internet - na základě ověření, že u nich bude fungovat. Tak jsem jim pak všechno nainstaloval a internet nešel. Následným zjišťováním problému vyšlo najevo, že v daných lokalitách prostě internet vůbec nepůjde. Přípojky jsou daleko od ústředny, jsou to staré linky, nicméně to těm podvodníkům nezabrání, aby lidem tvrdili, že internet tam bez problémů půjde a uzavírají smlouvy. Když přijedou technici, tak se jen zírají, co jsou schopni operátoři a technici po telefonu tvrdit. Další případy jsou třeba s tím, že tvrdí, že je všechno aktivované, ale přesto internet nefunguje. Neustálým otravováním pak člověk zjistí, že to ty dvě nuly neaktivovaly. Prostě pořídit internet od nich rovná se problémy. Lidem radím, pokud mají alespoň jednu možnost jiné volby, ať ji využijí, protože moje zkušenosti s chováním a fungováním uvedené společnosti jsou *** (naštěstí od nich nic nemám).
Wifi n (IEEE 802.11n) je jediný standard, myslíte-li draft N tak ten se používal před schválením n verze. A já neříkám, že dosah je malý, jen že nefunguje ve 100m2 bytě. Tedy že sice mám "dobrý" signál, ale na vzdálenost větší než dosah 802.11g (který je díky integrované anténě o třetinu slabší než u Zyxelu) prostě nefunguje ani v jednom směru.
Oni nakonec můžou všechny ty Vaše telefonáty popřít a velice rádi, to tihle podvodníci, dělají. Jak jsem napsal už posledně, je celkem dobré si ty hovory nahrávat a pak to proti nim použít a především psát reklamace klasicky na papír a poslat jim to doporučeně poštou i s dodejkou. Jak neodpoví a nevyřeší to do 30 dní od doručení vašeho dopisu, hned to všechno poslat na Český telekomunikační úřad, který s nimi zahájí správní řízení.
o2 ma optiku v kazde vesnici
protoze na trhnu neni nic rychlejsiho nez optika tak ji prece nemuzou prodavat za cenu wifi co by se prodavalo firmam ? co by to udelalo s cenama ? prece banka musi zaplatit za prenos vice nez koncak.
kdyby o2 chtela tak smete vsechny ale i sebe, proste optika na pater ke koncakum metalika, nasledne firmam optika a az pak koncaci ale hoodne pozvolna
Oni by tam museli mít, že jste si to objednával až po tom termínu, kdy to bylo za 1 Kč, což nemají, takže pokud to nějak můžete prokázat, že jste to nejprve objednal v tom původním termínu, tak jim to pošlete s reklamací faktury, to udělejte každopádně. A pokud to nemůžete vůbec doložit, tak to stejně reklamujte a pěkně jim tam napište, jak se chovají. Může se stát, že neodpovědí ani do 30 dní od obdržení Vaší reklamace a v takovém případě se také obraťte na ČTU i kdyby ta reklamace uznána nebyla. Oni budou vědět, že si z Vás nemají dělat legraci.
Můžu říci z vlastní zkušenosti, že komunikace s O2 o zrychlení byla dosti podivná. Po objednávce rychlejšího netu za stejnou cenu dorazil modem, a poté smlouva na 12 měsíců a v ní úplně jiná služba ta rychlejší bez uvedení ceny. Po několika urgencích na infolince přislíbena 16Mbit za stejnou cenu co jsme platili dříve. Pak sms že zrychlení je dočasně pozastaveno z technických důvodů. Telefonát, jestli už jsme poslali závazek a máme náhodou modem ? aby nás mohli zrychlit, nakonec po 14 dnech sms o zrychlení a zrychlení na 25 Mbit cena to je otázka vyúčtování nejasné na něco sleva na něco ne uvidím příští měsíc. No celé zmatečné a většinou jak ze zákazníka dostat víc peněz ..
Už Jakeš věděl že tam mají a budou mít "bordel".Je fakt moc pěkný jak v té době nepochopil funkci záznamníku.:-)
http://www.youtube.com/watch?v=lPkkiD_umpA&feature=player_embedded
Ony ale opravdu existují fígle, jak full-duplex WiFi spoje dosáhnout. Ten základní, co se používá: potřebujete 2 kanály, a 2 antény na každé straně (existují antény, které se na to přímo prodávají, mají 2 vývody).
Prostě na 1 kanálu a typicky v 1 polarizaci jde signál 1 směrem, na 2. kanálu a druhé polarizaci v 2. směru. Čili něco jako "1H" a "13V". Samozřejmě to nebude AP za 1200 Kč a anténa z plechovky...
Rok a půl používám NE EDIMAX AR-7265WnB.
Nechal jsem se přelít na VDSL, poslali mi sms, že mi do dvou přestane fungovat net, že si pak mám nainstalovat nový modem. Po týdnu jsem si na to vzpomněl, net fungoval pořád dál. Tak jsem si změřil rychlost a místo obvyklých 6mbit jsem naměřil 14mbit.
Takže jsem s tímhle routerem žádný přechod nijak neřešil a krabici s modemem ani nerozbalil ;)
Ten Zyxel by měl jít, ale občas se stává, že na DSLAMech od firmy Huawei si nerozumí z nějakého záhadného důvodu právě ten Zyxel. Je to případ od případu, ale O2 to taky nedokáže nějak více prostudovat. Na stránkách www.lan-shop.cz je větší výběr. Dobře, snad nejlépe, jdou ty od firmy Cisco, ale nikdy se to nedá říct na 100% a Telefónica se k tomu nevyjádří, asi je netestují.
Kvůli problémům jsme zrušili O2TV. Pak jsme se přihlásili na akci VDSL /15MB s modemem za korunu a v sopuvislosti s tím i opět k O2TV: k ústředně 400m, vše bez mráčku, mobil ale nešel, voláme, odpověď nekvalifikovaná - u vás to nejde, jste daleko od ústředny. Voláme znovu, odpověď opět záporná, tentokrát "v ústředně mění DSLAM, za 14 dní se ozveme". Neozvali.
Jakmile vyprší O2TV, ruším je a jdeme na satelit. Podobně s inetem atd. Mám jich plné zuby. Chovají se jako aušusový a ne jako nejdražší provider.
Rekl bych, ze predrecnik nejspise popisuje dvojbodovy spoj. Pokud by mely byt takto poskytovany sluzby koncovym zakaznikum, videl bych problem - kazdy by potreboval svuj par kmitoctu. Pouziti jednoho (paru) kmitoctu zase znamena resit pristup k mediu, cimz se kruh uzavira (CSMA/CD, CSMA/CA, DAMA apod.).
O2 má dva problémy:
1) Hloupé nány na telefonu i na pobočkách. U T-Mobile jsou lidé komunikující se zákazníky podstatně lépe zaškoleni, sám jsem někdy překvapen, že ví, o čem mluvím.
2) Neexistující interní software pro správu služeb. Standardním postupem je na pobočce vyplnit formulář a odfaxovat to kamsi. A pokud někdo dál třeba něco přehlédne (jako že člověk jedním formulářem nejen převádí službu, ale ještě mění tarif), tak je pak průser.
Jenže to nemusíš jet VDSL, O2 po přechodu na VDSL DSLAM posílá adaptabilní ADSL, které se chytne na nejvyšší možnou rychlost pro tvojí linku. Je to proto, aby nemuselo dojít k výpadku služby, než Ti přijde VDSL modem.Teprve po zapojení VDSL modemu dojde cca do dvou hodin k automatickému překonfigurování služby na VDSL, pak už by Ti původní ADSL modem neměl fungovat a rychlost by se navýšila na nastavenou VDSL
Něčím podobným se může bavit jen hlupák! Kdekterý garážový ISP dokáže poskytnout lepší, levnější a necenzurované připojení, než dráteničtí zoufalci. A VžDSL je jen podvod na nemyslící trubky, protože kde nefungovalo AžDSL, nebude fungovat ani VžDSL. Bohužel 99% uživatelů si myslí, že zadrhávání, výpadky, cenzura a zoufalý upload jsou běžné průvodní jevy internetu.
To je sice hezké, ale slušná firma by měla fungovat podstatně jinak. Telefonovat každou chvíli kvůli nějakému kiksu, který by měl být zlikvidován automaticky, nebo kvůli svévolnému zapnutí nepožadované služby, není zrovna to pravé ořechové. Ale když Vás to baví a nemáte nic jiného na práci...
Mám internet od 1. 5. 2004 a na ,,zákaznickou linku" jsem nikdy volat nemusel, neměl jsem totiž důvod. Za celou dobu provozu pouze dvě, 24 hodin předem mailově avizované odstávky cca 15 minut (po nich vždy vyšší rychlost), dvě poslední zrychlení avizované mailem po bezvýpadkové realizaci. Až bude Vodoprd tohle umět, sním brouka potemníka!
Byl jsem jejich zákazníkem skoro dvacet let a po zdražení služeb skoro o sto procent jsem nejdříve zaslal reklamaci, ale tu mě neuznali a tak jsem podal výpověď a je hotovo. Teď jedu vzduchem za poloviční cenu a akorát musím volat mobilem místo pevné linky na pevnou. Nikomu jsem v době výpovědi nestál za to, aby se mnou jednal o případné úpravě tarifu a i proto, abych u nich zůstal jako dlouholetý a platící zákazník. Kdybych to měl spočítat, tak jsem do nich nastrkal slušný peníze za ty roky, ale přesto všechno je asi Telefonice nějaký jejich dlouholetý zákazník šuma fuk a co by se s tím zabývali přece!!! Je vidět, že se tady nehraje na to, že by si vážili letitého a řádně platícího zákazníka. To této firmy\ rozhodně nehrozí. Jestli jste u nich sto let, anebo jeden den, tak jim to je jedno!!!
Z toho si nic nedělejte jediné co Vás může mrzet je skutečnost že jste to neudělal už dávno. Jako pevnou si pořiďte VoIP ( na pevnou od 30 hal a na mobily za korunu šedesát ). Já na O2 nedám dopustit - je to náš dlouholetý, vytrvalý a spolehlivý dodavatel zákazníků a doufám že i nadále díky své politice vůči lidem také zůstane. Lidé kteří přežili jednání s telecomem jsou pak za jakékoliv slušné jednání skoro až vděční.
no vidite a ja mam cerstvou zkusenost s vdsl naprosto perfektni. ve stredu 27.7. prisel letak s nabidkou, zvedl jsem telefon a zavolal. na infolince prijali objednavku s tim ze do 5 pracovnich dnu dojde modem a zapnou sluzbu. druhy den rano 28.7. postak donesl modem a v poledne zapnuli vdsl. tzn. do 24 hodin od telefonatu na infolinku vsechno bezi a funguje naprosto ok.
ja jsem s timto postupem naprosto spokojen.
No tak to jseš asi jedinej a buď rád, já jim za jejich služby platím 1620Kč měsíčně ( zřejmě je to pro ně málo ) a na přepnutí z ADSL na VDSL čekám již od 17.6 kdy mě přišel modem.Od té doby telefonuji každý pátek,kdy mě přepnou a prý mám vydržet a přehazují si to jako horký brambor,takže to vypadá na rázný konec a to kompletní ( telefon,O2TV Multi a Internet ).
Jako operátor (ne zrovna v sídle O2, na "odděleném pracovišti") vím, že každý hovor který kdy dojde na infolinku je nahráván, jen ono se to jaksi neoznamuje... Proč by si teda obyčejný zákazník nemohl nahrávat svůj hovor s (v dnešní době) jednou z nejdůležitějších soukromých institucí, když ona dělá to samé?
Taky jsem to nakonec vyřešil odchodem ke konkurenci (Wi-Fi), která nabídla daleko lepší podmínky. I když i vypovídání smlouvy byl horor, který by vydal na román - mnohanásobné vysvětlování, prfoč odcházím a nechci jejich úžasné služby a balíčky, když se mi podařilo konečně smlouvu vypovědět, písemné potvrzení o ukončení mi přišlo až po trojnásobném upomínání atd. Jsem rád, že jsem pryč a O2 už nikdy více.
Stejný problém.. 20.5.2011 jsem se také nechal nachytat bombastickou televizní reklamou na zrychlení ADSL na VDSL. Online jsem si zjistil dostupnost zrychlení a službu objednal. Asi do týdne dorazil nový modem, hurá bude zrychlení. No nebylo nic. Zavolal jsem na info O2, že si musím počkat den, dva než se propojí můj nový modem s ústřednou. Týden a nic. Znova volám, slečna říká že podle zákona na to mají 21 dnů ale že to určitě bude dřív. Ještě že si ty bláboly monitorují, jistě se nad nimi pak vesele baví..No utekl měsíc a nic. Znova telefon a že do týdne. Pak mi začínají chodit SMS každý týden že se omlouvají ale že se mi realizace služby prodlouží o týden. Za dva měsíce mě to přestává bavit a znovu volám, at mi už nic nepíšou (mám asi 10 jejich SMS uložených) a řeknou kdy to bude. Prý nedostatek portů ale to už museli tušit když službu rozjížďěli. Je to jak za časů bývalého Telekomu, stejní lidé, stejné služby. Také jsem čekal na přepojení telefonu jako podnikatel 3 měsíce!!! Jenom jsem se přestěhoval do jiného bytu se zavedenou telefonní zásuvkou a oni nebyli schopni to rříve stihnout!! Teď je to stejné jenom se to jmenuje O2, No konec dobrý, je 5. 11 2011 a dneska poprve jedu na VDSL. Pravda, je to 12Mbit/s a ne 16 slibovaných ale je to lepší než ADSL a tam to bylo okolo 6.5Mbit/s. Tak se jim to povedlo od 20.5.2011 za 5 a půl měsíce opravdu zrychlit. To jsou opravdu super rychlé služby.....Gratuluji.......
Peripetie s migraci smlouvy a přechod z ADSL na VDS nechci ani popisovat. Přes mnohé urgence a dotazy na callcentru jsem po dvou měsících docílil pouze toho, že mi O2 oznamila, ře přepojeni na ústředně proběhlo úspěšně. Oznámil jsem, že rychlost downloaddu je pouhých 6 M. Vzdálenost od ústředny je v normě a vše je prý v pořádku. Do dnešního dne není rychlost vyšší, než necelých 6 M. neodílím nápravy patrně, nemám už na to nervy.
Lidi mám takovej problém že mam podepsanou smlouvu na tarif O2 neon M na 2 roky.. rok už je zamnou. Jsem student a platit 350 kazdy měsíc je promě hodně hodně moc. Abych mohl smlouvu vypovědět musel bych se vyplatit to je cca 4500kč. to je mrtě. Jestli nekdo víte jak stohodle ven prosím o radu
Přátelé, O2 jsou rošťáci a gauneři, Přesně jsem zažil co zde popisujete, ale s tím, že máme stolní PC a notebook na bezdrátové připojení. Když bylo ADSL2 bylo to bez problému. Teď je problém s bezdrátovkou. VDSL modem nemá dostatečný silný wifi signál, aby se pohl připojit notebook v druhém pokoji. Neustále padá. Reklamace: O2 zaručuje pouze pevné připojení !!! A hotovka !!!!!
Dobrý den,
pokud mi zašlete prostřednictvím našeho webového formuláře (http://on.fb.me/ealouE) více informací, Vaši objednávku prověřím a pokusím se Vám co nejlépe poradit.
Přeji krásný zbytek dne.
Jiří Týn, O2
Online Media Konzultant
Pro takové firmy je jednotlivý zákazník leda tak pohrdáníhodný. Zajímá je jediné a to je zisk. Tím pádem je péče o spokojenost zákazníka, který platí, něco před akcionáři nezdůvodnitelného. Je prostě evidentní, že všemocná ruka trhu nefunguje. U síťových odvětví je to pochopitelné (voda, elektřina, plyn, železnice, telekomunikace apod.); nikdo nebude budovat větší počet paralelních vodovodů nebo kolejí, bez čehož skutečná konkurence existovat nemůže. Koneckonců ani přítomnost tří bezdrátových operátorů s vlastními infrastrukturami neznamená pro zákazníka snižování cen. U spotřebního zboží je to ovšem prakticky stejné, tam si zase trh rozdělily velcí dodavatelé.
Vec se ma tak, ze se snazite ohromit znalostmi, ktere ovsem nemate... Ustredny pro funkcnost VDSL musi byt vybaveny VDSL kartamy, coz ovsem ve vetsine pripadu nejsou... Na ADSL karte si muzete prepinat co chcete, ale VDSL na nich nerozjedete. Nejdriv si zjistete info nez se s tim nekde vytasite... Brain on
Už když se IPTV zaváděla jsem si tak nějak (poměrně snadno) zjistil, že z pásma sežere 6 mbitů. Multi znamená sežraných 12 megabitů, tuto hodnotu je potřeba odečíst z reálné šířky pásma, zbytek vám pak zbude. Že nelze mít ani na vdsl active + multi iptv se tedy vzhledem k technickým specifikacím vůbec nedivím ;), stejně tak se nedivím, že jejich systém není natolik propracovaný, aby si to dokázal při ověřování spočítat.
Klasická linka 800 123456 není přímo technická podpora, když pominu že tam často sedí jen letmo instruovaní brigádníci (šetřit se přeci musí), tak mají jen málo možností něco skutečně ověřit. Já už rovnou volám placenou technickou podporu, tam se mi jen málokdy stává, že by do tří minut nepřišli na to, kde je problém (a to i třebas během procesu objednávky).
Druhé základní pravidlo je, že u TO2 se nesmí na nic čekat, chce to službu, se kterou nejsem spokojený, pořád jen reklamovat a otloukat ji TO2 o hlavu. Oni třeba jen resetnou dslam na ústředně, ale většinu problémů to vyřeší. Ve stejném bytě jsme měli dvě přípojky ADSL, až do bytu to vedlo jediným drátem. Já kvalitu služby tak 4x ročně reklamoval - a měl jsem ji v průměru téměř dvojnásobně rychlou, než spolubydlící, co na TO2 sice pořád nadával, ale s providerem v podstatě nijak nekomunikoval.
"Samozřejmě něco ještě musí zbýt alespoň na běžné surfování po netu, případně VoIP"
No jasně, je třeba garantovat dalších 50 Mb na VOIP kodek, který si vezme celých 8kb :). Na surfování stačí bohatě pár set kb a v případě videí jednotky Mb.
Zdá se mi, že máš velké oči, já jsem začínal kdysi na Wifi 16kb (ano vím, co je bit a bajt a nepletu si přípony) a jak jsem byl štasný, že mi to jede. Jasně, dnes je jiná doba, ale stejně mi to ADSL 8Mb na download stačí víc než dost, akorát bych zvedl upload (což bych ocenil jako webmaster, který jen nekonzumuje).
Ale prohlašovat, že každou rodinu je třeba připojit optikou mi připadá k smíchu. Pokud by zavedli do každé rodiny synchronní 1Mb, tak je na prohlížení webu parády až až a i ty fotky z dovolené se uploadnou do minilabu rychle. A pokud chce někdo sledovat streamovaný HD obsah, tak s patřičnými kodeky 5Mb stačí. Jak jsem řekl, se mi zdáš nenažraný a megalomanský.
Jasně by to bylo fajn mít optiku v každé kadibudce, ale zatím to není realita (a ještě minimálně 20 let nebude...).
S touto firmou mám taky samé špatné zkušenosti. Ale nedám se. Od února jsem podal 4 reklamace na fakturu - všechny vyřešeny. Sami mi svévolně aktivovali přístupový bod wap, který jsem měl na vlastní žádost odpojen a pak drze chtěli zaplatit tisíce. Používám BIS, tudíž wap je mi k ničemu.Ani vorla milánci. Dnes v noci mi zapnuli roaming. Na otázku proč, mi odpověděli, že to udělali plošně, protože jsou prázdniny. A že je to zadarmo a vedení taky. Řekl jsem jim, že dělám cyklistiku v krkonoších a že nechci platit za hovory v čr platbu přes roaming. Za 10 min. byla služba odpojena. Chtěl jsem zrušit pevný telefon. Řekli, ať si ho nechám a že mi udělají cenu. Dali mi 8 mbit za 500 vč.DPH a telefon za 1 Kč vč.DPH s tím, že mi od srpna dají 16 mbit. A to celkem za 501 Kč s DPH. A ne jen na 1 rok. Napořád. Prostě zkouší s lidma vyjebat a kdo se nechá, tak má smůlu.
Modem Comtrend sice dodali, ale WiFi standardu N na něm nefunguje a vzhledem k integrované anténě WiFi standard G nemá dosah... Tohle jsem zjistil až po zapojení modemu a opravdu dvouhodinovém přechodu na VDSL.... Když jsem volal slíbili mi, že to přehodí zpět na ADSL, abych mohl použít původní modem(aspoň po dobu reklamace nefunkčního WiFi N)... Volal jsem ještě třikrát, než mi sdělili, že požadavek po cca měsíci zamítli s tím, že zpět přehodí pouze účastníky, kterým VDSL nefunguje
Bohuzel je to tak, jejich zakaznicka linka to je jeden velkej zmatek a jeste nikdy se mi nestalo, ze by mi zapojili sluzbu spravne a to vyuzivam jen predplacenou kartu. Kazdou zmenu si musim overovat naslednym volanim! Casto mi chodi sms s nesmyslnymi castkami za neaktivovane sluzby, naopak nastaveni sluzeb pres sms na me simkarte nefunguje vubec (uz pres rok). V takovem zmatku jsem samozrejme uz nekolikrat zaplatil za neco, co vubec nechci... Zustavam jen proto, ze jsem si zvyknul na cislo a prechod k jinemu operatorovi se asi v tomto pripade nevyplati. Tem co jsou odkazani s internetem jen na A(V)DSL teda vubec nezavidim...
Nejlepší byla ta jejich akce modem za 1KČ. Bohužel většina lidí měla údajné technické potíže se zapojením VDSL, ztracené objednávky... vše se zázrakem vyřešilo den po akci. Teď stojí modem do konce měsíce 1000KČ ale zatím na něj čekám marně. Předpokládám, že dorazí v srpnu za plnou pálku. Ovšem faktura na nový tarif došla včas. :p Stížnosti končí u robota ale na slíbenou odpověď nedojde a brigádníci na infolince vědí prd. A ten jejich formulář na zrychlujeme.cz to je něco. Kdyby si EU místo šikanování okurek a pomazánkovýho másla radši došlápla na O2 a podobný spolky.
tuto nabídku jsem cca po hodinové debate s BFU na lince O2 získal též, nejlepsi bylo, že mi prvne paní nabízela vdsl modem za korunu, po druhém telefonátu mi řekla jiná, že tato akce skončila 30.6. a 1.7. již je za 1000,--, sděluji paní, že na webshopu kyslíku je při objednávce za 500..., vdsl je prý dostupné, ale poslední port a neví jak rychle to zprovozní....nakonec jsem skončil na adsl, které bylo dosud, akorát s ročním smlouvou za 501 net a pevná (byl jste úspěšnejší....), mno a to jsem dojel až se 3 kontkatní osobou.... chudáci lidi, kteří tomu nerozumí... teží z toho, že ve vesnici jiná možnost než oni nejsou....
Jestli to nebude tim, ze neni zcela jasny, co to VSDL vlastne je. :D Na http://en.wikipedia.org/wiki/Very-high-bitrate_digital_subscriber_line se pise o Very-low-bitrate DSL a z toho Vodoprd nejspis vyhazi.
jakakoliv komunikace s temi slepicemi, kterym vrchni sefove nakvakaj hovadiny je katastrofalni. pul problemu zpusobi spatne podana info podrizenym, pul komunikace samotna...proste kde je baba je vesmes problem...ona bude vehementne tvrdit to svoje a muzes se preskocit,nezmuzes nic. a proc casto i pres slib zpetneho zavolani se nic nedeje ? Protoze nektrere problemy nekdy reseni nemaj v ramci hodin ale spise dnu / tydnu a toto sdelovat zakaznikovi nikdo moc fakt nechce...ale i toto bych resil pri dalsim volani,hezky datum a cas kdy se volalom zapis o hovoru by mel byt jiste k mani...a patricne vyjadrit svoji hlubokou nespokojenost s komunikaci, popr. nejaka ta vyhruzka o odchodu ke konkurenci,treba na Optiku atd, taky udela svoje ;o)
Tak já se nebavím o "průměrné" domácnosti - já se bavím o domácnosti, kde lidem záleží na tom jak jim to funguje a záleží jim na kvalitě.
Klasická odpověď na otázku: "Co byste poradil průměrnému xxxxxyyy?" je "NEBUĎTE PRŮMĚRNÝ!" :-DDD
Když bude 1GB trvat stáhnout hodinu, tak pořad v HD bude mít cca 10-15GB, takže se stane akorát to, že na to bude divák čekat 15 hodin :-D No někomu to třeba nevadí, ale rozhodně se to nedá označit jako "pohodlné".
Nehledě na to, že příjem klasické TV je pasé - nic tam nedávají a celkově to stojí za pendrek. Proto je nejlepší si místo DVD přehrávače pořídit HTPC a sledovat přes něj stream a nejlépe v HD - klasický HDTV stream v MPEG4-AVC má datový tok 8-15Mbit/s.
Když jsou v domácnosti 3 TV a každá sleduje nějaký pořad a zrovna v maximální kvalitě, tak je minimální potřebný datový tok domácnosti 45Mbit/s :-)
Samozřejmě něco ještě musí zbýt alespoň na běžné surfování po netu, případně VoIP a další služby, které přes Internet domácnost využívá.
Taková linka se dá pořídit buď na optice nebo bezdrátovým spojem - ten se dá pořídit do 15kKč včetně instalace a dá se s ním tlačit i víc než 50Mbit.
Samozřejmě někdo má priority jinde a ne každý to může využít. Já ale nejsem matka Tereza a nechci psát o řešení "pro absolutně každého" - jen konstatuji, co je pro moderní život potřebné.
Jinak když už si někdo koupí ten spoj, tak pak samotná konektivita stojí cca 500,- Kč měsíčně. Jinak náklady se dají i rozložit, protože spoj v pohodě utáhne i 150Mbit, tak se dá domluvit se sousedy a ISP na větší rychlosti. Pak instalace spoje vyjde jednu domácnost jen na 5000,- Kč a měsíční cena za 50Mbit může být okolo 350,- Kč pro jednu domácnost.
A to už je přece přijatelné :-).
--
Jinak pro koho je nejdůležitější cena na prvním místě, tak doporučuji najít byt nad hospodou, restaurací nebo poblíž místa, kde je FreeWiFi pro zákazníky a tajně se na ni připojovat zdarma - taky znám takové specialisty :-DDD Sice konektivita je různé kvality, neví dne ani hodiny, kdy jim to někdo típne, ale mají radost jako opice, že ušetří tři stovky měsíčně - takže je neváhají investovat formou prochlastání :-DDD
Viz můj předchozí příspěvek. Všichni si to přečtěte, napsal jsem tam pro všechny i stručný popis toho, jak přesně postupovat. Jen upozornění na posílání mailů!! Nemáte - li datovou schránku nebo zaručený elektronický podpis, Telefónica to může s klidem smazat a i kdybyste si pak stěžovali na ČTU, tak toho moc nepochodíte, i když určitá šance zde je. Nejlépe použít klasickou poštu a odeslat to i s dodejkou, ta se Vám vrátí zpátky a budeme na ní jasně vidět, ve který den Telefónica obdržela Váš dopis a přesně 30. den po dni doručení se obraťte na ČTU.
"Tak já se nebavím o "průměrné" domácnosti - já se bavím o domácnosti, kde lidem záleží na tom jak jim to funguje a záleží jim na kvalitě." - Me na kvalite zalezi, proto se na TV nedivam vubec a na filmy jen vyjimecne.
Když jsou v domácnosti 3 TV a každá sleduje nějaký pořad a zrovna v maximální kvalitě, tak je minimální potřebný datový tok domácnosti 45Mbit/s. - Takova domacnost je nejen prachata (coz jim preji) ale i dost mimo.
nechci psát o řešení "pro absolutně každého" - jen konstatuji, co je pro moderní život potřebné. - Rekl bych ze to nejsou ani 3 HDTV ani 50 Mb/s.
Pak instalace spoje vyjde jednu domácnost jen na 5000,- Kč a měsíční cena za 50Mbit může být okolo 350,- Kč pro jednu domácnost. - To je hezka cena.
Pred mesicem a pul jsem pro jedno cislo objednal VDSL. A nic... A cekam... Az jsme vcera vyplnil ten dotazovaci formular co tady jejich agent postoval...
Dnes volala zenska ze se omlouvaj, ale ze tu objednavku nemaj v systemu a jestli to teda chci. Net 25Mbit za 600 a modem za 999Kc !!!!!!!. Rikam ze nechci, ze chci tu nabidku, kterou jsem si objednal pres web, to jest modem za korunu se zavazkem na rok.
A zenska na to ze to uz nejde, ze ta akce skoncila a ze to bylo jen pri objednani pres web. Tak jsem je rekl, ze o takovou nabidku zajem nenam, ale ze mam zajem o to co jsem si obedjanl a ze me jejich bordel v systemu nezajima, ze chci to co jsem si objednal. Rekl ze neco nekde zjisti a ze mi zanedlouho zavola zpatky, jestli by to teda slo...
Tak za 5 minut volala, ze to teda _VYJIMECNE_ pujde a ze mi daj modem za korunu. Samozrejme jsem si ten hovior nenahral, takze uz se tesim az prijde faktura na 999Kc.
Zdenek
A už se vám, prosím, podařilo, někomu, alespoň jednou, dovolat na zákaznickou linku operátora, kteréhokoliv, s technickým problémem, a narazit tam na někoho, kdo ví která bije? Nemluvě o tom, že z pozice IT víte vy úplně přesně, která bije, kde přesně bije, ale operátorovi to nelze vysvětlit.... Já už tam nevolám. Já rovnou píšu výpověď služby a pak už to zpravidla jde.... Běs.
Já s Telecomem přestal mít problémy už v r. 1997, kdy jsem zrušil pevnou linku a tudíž jsem s jejich následovníky velice spokojen; nemám s nimi totiž vůbec nic společného, jejich dealery okažitě, se slovy: ABSOLUTNÍ NEZÁJEM! Vyhazuji ze dveří a doporučuji toto udělat každému, kdo má alespoň minimální možnost jít jinam. (Upřímnou soustrast všem, kdo nemají).
No když tady čtu zkušenosti lidí s Telefonicou,jenom se mi potvrzuje co si o nich myslím.Já sem byl jeden z prvnich u nás,kdo zažádal přechod z ADSL na VDSL,od ústředny jsem kousek,takže u mě neměl být žádný problém.Samozřejmě že v reálu bylo problému až až.O přechod jsem zažádal krom telefonické formy i písemnou formou,prostřednictvím formuláře od O2,čekal jsem dva týdny a nic.Zavolal jsem tam,a bylo mi řečeno že moje žádost byla systémem vyřazena,svůj požadavek jsem tedy znovu potvrdil s tím že mi bylo sděleno,že se to do asi týdne vyřeší,takhle to šlo ještě tak 3 týdny.Nakonec mi sdělili na technické podpoře,že mi to VDSL zatím nemůžou zavést,protože na naší ústředně nejsou volné porty :).Ale tohle byla tak nějak lež.Shodou okolností soused naproti si od nich jako nový zákazník nechal zapojit VDSL internet a ejhle,volný port byl na světě.Takže shrnuto podtrženo,Telefonica docela kašle na stávající zákazníky,kteří se dožadujou lepších a kvalitnějších služeb.Prioritou pro ně je,získávání nových zákazníků,a tím i dalších peněz pro ně,o to tady jde.Já jako stávající zákazník jsem pro ně až druhořadý,pro mě prostě volný port na ústředně není,ale pro nového zákazníka se najde vždycky.Telefonica mě hodně zklamala,i když mají v celku spolehlivý internet,jejich jednání se stávajícímy zákazníky je přinejmenším nekorektní,a jejich jediným štěstím pro ně zatím je to,že v obcích nemají větší konkurenci,jinak by v celku pohořeli,aby se jim to nevymstilo,tenhle přístup.
Když už tady odpovídá ten hejhula z O2, může laskavě říct, proč klamou zákazníky s rychlostí až 16 Mbit, ale pokud ji chcete u ADSL, musíte si platit 24 Mbit internet, přičemž nikde o tom nemaj ani zmínku? Proč to polovina lidí na zákaznický lince neví, proč se tisková mluvčí odmítá vyjádřit a záměrně mlží a proč ani ČOI se u nich nemůže dopátrat pravdy? Vsadím se, že mi na tohle zase neodpoví. Zloději!
Telefónica má taky dost problémů sama se sebou a mnohdy posílá do terénu i na ústředny nevyškolené hlupáky, kteří koukají, stále měří útlum vedení, dstup signál/šum a k ničemu to nevede. Mnohdy nepředají výsledky měření nebo je správně předají a nikdo neví, co dál nebo koho tam znovu poslat, tak tam třeba pošlou stejného člověka. A pak rádi porušují práva zákazníků úmyslně. O tom taky není pochyb.
Tak především xDSL byla navržena a měla by být používána jenom jako nádstavba dial-upu!
Jistě, jako náhražka vytáčeného připojení je to super technologie, ale skutečnému vysokorychlostnímu Internetu nikdy xDSL konkurovat nemůže!
Kvalitní Internet musí být vysokorychlostní - v dnešní době minimálně 50Mbit/s pro celou domácnost nebo malou firmu. Měl by být také symetrický (50Mbit stahování i odesílání). Hlavně by měl být také FULL DUPLEXNÍ - což xDSL není (Když na xDSL stahuje jeden člověk plnou rychlostí a druhý chce třeba uploadovat nascannovaný dokument, tak je to tak na několik hodin).
Připojení pro celou domácnost je třeba realizovat buď FTTx nebo kvalitním WiFi spojem. Samozřejmě existují místa, kde opravdu nejde nic jiného než xDSL, ale nechápu jak někdo, kdo má dostupnost na optiku si může dát xDSL! A že je takových lidí mraky!
Nechápu, co Vás na tom tak pobavilo? Ano, WiFi není tak kvalitní jako optika, ale přesto dokáže bezproblémů přenášet 150 Mbit/s v obou směrech a FULL DUPLEXně - tedy nesrovnatelně lepší než xDSL :-)
"Kvalitní" myslím tím, že spoj bude zajištěný nejlépe krytými parabolickými ultra směrovými anténami, bude použitý značkový HW, v pásmu 5Ghz (ale nejlépe v licenčním pásmu) a instalaci provedou odborní pracovníci podle měření a výpočtů.
Protože pak je ještě NEKVALITNÍ WiFi, kterou dělá Franta Vožrálek a Pepík Pivásek z místní nálevny U vychlastaného mozku - koupí za 200Kč z bazaru 2,4 Ghz AP s vestavěnou všesměrovkou a na straně klienta použijí čínský bazmek za 100,- Kč ze stejného bazaru, doplní jej o anténu vyrobenou z plechovky od Kosteleckých párků a je to!
Pak jim to samozřejmě vypadává, latence je obrovská, jitter lítá jak na horské dráze, rychlost pomalá... Takže pak Franta Vožrálek a Pepík Pivásek chodí po celé vesnici a roztrubují, že WiFi je "na ho*no" a xDSL je mnohem lepší :-)))
Tak proto píšu KVALITNI WIFI, protože WIFI je stejně široký pojem jako "AUTO" (Porche Billa Gattese i žigulík z místního vrakáče je auto obojí) nebo "UBYTOVÁNÍ" (Hotel Hilton i zemljanka vykopaná v předměstí Moskvy je také ubytování obojí).
Ne ale ten Cesky - predrazeny bordel. Mluvim o O2 z UK + Virgin. Uroven ceskeho bordelu je i po 20 letech udesna. Nehovorim o cenach. JE to tim ze se kazdych 5 let kompletne obmenuje tym tohoto molocha. Bordel s Kasovou ale zustava. Slovacek a Blaha, hvezdy mimordne. Tam take hledejte - soudruzi.
V mych predstavach sem si vybral ISP, ktery mi dodava to co se dodavat zavazal (a je tomu tak kupodivu i v realite) a pokud by to dodavat prestal, tak mu jednoduse uz nedorazi na ucet ani koruna. Muj ISP si taktez (v realite) nejprve overil, ze to co nabizi je opravdu chopen v danem case a prostoru dodat.
A ta realita je takova, ze jakykoli jiny dodavatel nez telecum je lepsi, i kdyby to byl 15ti lety hosan z horni dolni.
Telecum (napriklad) nebyl za 10let opakovanych pozadavku natahnout cca 15m kabelu od sousedniho domu, ale kdykoli vesele potvrdili, ze poskytnout xDSL na dane adrese neni zadny problem. Kdyz sem se (opakovane) ptal, jesli ty pakety budou teleportovat cervi dirou, tak (opakovane) nevedeli co rict.
BTW: Pokud telecum potvrdil smlouvu, tak se z toho nevykrouti ani v CR.
Jednou ráno telefon. Prý jsem vyhrál a dostanu vdsl za výhodnější cenu. Po bližších informacích se jednalo o internetové ceny, první rozpaky operátorky. Pak, že jestli to teda chci a že je to výhodné. Moje věty, že u nás nemá Telefonica O2 v baráku ani k baráku natažené kabely, na to nebrala ohled. Pořád si mlela svou. Když už jsem ji musel zastavit a zdůraznit, že to technicky není možné, tak mi odvětila, že ONA je z Telefonicy O2 a ví to nejlíp. OK, ať je veselo vzal jsem to a řekl dvakrát nahlas to požadované ANO.
Uplynul měsíc, do tří týdnů slíbený VDSL nikde, telefon od někoho nikde. Operátorky si mne podávaly jako horký brambor až mi jedna řekla, že to bylo stornováno den po uzavření smlouvy. Od té samé ženské, co mne do toho ukecala.
Takže Telefonico O2, radši už nikdy.
V půli května jsem si přes prodejce objednal službu VDSL a do dnes nemám ani ADSL a to už mám uzavřenou 4 smlouvu, teprve po této mi přišel modem, a operátor mi zdělil že bohužel VDSL je možné u nás připojit jen na 3 přípojky. Dále čekám co se bude dít. Připadá mi O2 jako jeden velký podvod na zákazníka.
Také myslím, že to zdaleka není jen o nezvládnuté komunikaci se zákazníkem, vypadá to na úmyslný podvod. Já mám smlouvu uzavřenou začátkem června, modem tehdy přišel za pár dní. Dodnes VDSL nefunguje a dokonce ani neznám důvody, proč ne, jen onu větičku, že to "neprošlo systémem". Za sebou mám kafkovský maratón nesčetných volání na technickou podporu, obchodnímu oddělení a také řadu návštěv na pobočce, kde se mnou smlouvu uzavřeli a s širokým úsměvem mi sami zrychlení na VDSL nabídli. Když se pak žádné nekonalo, dostal jsem spoustu slibů (prověříme to a zavoláme vám), po kterých nikdo nevolal, rozporuplných informací a částečných nadějí (typu: nejde u vás bohužel vzhledem k vzálenosti od ústředny 900m zapnout nejvyšší rychlost 25Mbit, jak máte ve smlouvě, načež jsem souhlasil, aby zapnuli alespoň nižší 16Mbit, což by prý mělo jít, ale ani to zapnuto nebylo). V zásadě se každý, na koho se ve firmě obracím, vymlouvá na někoho jiného a na konci řetězu mne odkazují na jeho začátek nebo dají nějaký slib řešení, který nikdy nesplní. V dané chvíli už nevím, jak dál, asi jedině zbývá stížnost na ČTÚ.
Hezký den Tomáši,
rád se na Vaši objednávku podívám osobně. Pokud byste souhlasil poprosil bych Vás o vyplnění formuláře: http://on.fb.me/ealouE . V dotazníku vyberte mé jméno, jako Facebook kontakt.
Pěkný den,
Petr Šimeček
O2 Online Media Konzultant