Včerejší zápas českého týmu se Švédskem vidělo téměř jeden a půl milionu diváků

10. 5. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: YouTube
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Případy 1. oddělení jsou sice třetím nejsledovanějším pořadem, ale hokej jim odlákal tři sta tisíc diváků.

Večerní hokejové utkání mezi Českem a Švédskem sledovalo 1,498 milionů diváků starších patnácti let, což znamenalo podíl 37,82 procenta v této cílové skupině, a 993 tisíc mladších 54 let, tedy 51,07 procenta mladší divácké skupiny. Druhé Televizní noviny vidělo na Nově 1,097 milionu zástupců obecné cílové skupiny a třetí Případy 1. oddělení spadly pod milion diváků, když je oproti hokeji upřednostnilo 987 tisíc diváků starších patnácti let.

NEDĚLNÍ DATA: Želary nezabraly, V.I.P. vraždy posílily o sedmdesát tisíc diváků

Ohnivému kuřeti uteklo k hokeji oproti minulému týdne sto padesát tisíc diváků starších patnácti let, když seriál TV Prima sledovalo 826 tisíc zástupců této cílové skupiny. O nějakých sto třicet tisíc diváků méně sledovalo i Ulici, ačkoli skončila ještě před začátkem zmíněného hokejového utkání – celkem ji včera vidělo 942 tisíc diváků starších patnácti let. O téměř půl milionu diváků starších patnácti let přišly ve srovnání s minulým týdnem Sportovní noviny na Nově, které běžely zhruba v polovině včerejšího hokeje.

Kanály – průměrné podíly (9. 5. 2016)
Graf podílu kanálů (9. 5. 2016)
Graf podílu skupin (9. 5. 2016)

Do TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška se probojovala i pohádka Byl jednou jeden král, kterou v prime time nasadil hlavní kanál Novy. O tom, že sůl je nad zlato, se přesvědčilo 531 tisíc diváků – že by alternativa pro ty, co hokej nesledovali? ČT Sport bodovala v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška hned dvakrát – kromě prvního místa pro přímý přenos skončila i na devátém místě s předzápasovým Studiem Mistrovství světa. Sledovalo ho 463 tisíc diváků starších patnácti let. Desáté Prostřeno pak vidělo jen o deset tisíc diváků méně.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

MINULÝ TÝDEN: Ohnivý kuře osciluje kolem milionu. Stálicemi jsou Ulice a Případy

Téměř pětiprocentní podíl vybojovala francouzská válečná klasika Taxi do Tobruku, kterou pozdě večer sledovalo 112 tisíc diváků starších patnácti let. Mladší cílovou skupinu zaujal ve stejnou dobu thriller Hannibal s Anthonym Hopkinsem, který si nenechalo ujít více než čtyři procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Zajímavé podíly na mladším publiku vygenerovaly i odpolední reprízy na Nově Cinema, komiksovou adaptaci Captain America: První Avenger sledovalo 8,76 procenta mladší divácké skupiny a Smrt krásných srnců 8,42 procenta diváků mladších 54 let v tu dobu přítomných u obrazovek.

TOP 10 všechny stanice (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT 1 (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT 2 (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT 24 (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT Sport (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT :D (9. 5. 2016)
TOP 5: ČT art (9. 5. 2016)
TOP 5: Nova (9. 5. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (9. 5. 2016)
TOP 5: FANDA (9. 5. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (9. 5. 2016)
TOP 5: TELKA (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima COOL (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima love (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima MAX (9. 5. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (9. 5. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (9. 5. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (9. 5. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (9. 5. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (9. 5. 2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).