Nejsledovanější slovenská televize Markíza nebude na letošní Vánoce vzpomínat v dobrém. Minulý týden se jí totiž rekordně propadl podíl na sledovanosti, podle serveru Mediálne.sk dokonce až o čtyři procentní body oproti předminulému týdnu. Markízu sledovalo po celý den v průměru 28,8 procenta diváků starších dvanácti let, kteří trávili čas u televize.
Oproti vánočnímu týdnu v loňském roce se průměrný týdenní podíl Markízy snížil o 3,7 procenta. Oproti tomu konkurenční televize Joj, druhý celoplošný plnoformátový komerční kanál na Slovensku, dosáhl minulý týden průměrného podílu 20,8 procenta, což je téměř o dva procentní body více než o vánočním týdnu v roce 2008. Meziročně mírně vzrostl zájem také o první program Slovenské televize: o šest desetin procentního bodu na 15,7 procenta.
Na propadu Markízy se podle serveru Mediálne.sk nejvíce podepsal fakt, že už skončila Česko Slovenská SuperStar a vánoční svátky rozbily její tradiční vysílací schéma.