U obratu mallu a alzy by bylo dobre napsat, ze obrat uvadi od sezony 2013 s dph, takze realne jsou o 20% nizsi. To jen pro srovnani s obraty jinych subjektu, ktere ho uvadi bez dph. Ono preci jen 10 mld vypada lepe, nez 8. Zajimave je i tempo rustu, ktere nekterym velkym docela pada. Zaroven mall uvadi obrat za vsechny staty, nejen za cz a sk jako alza ci jini.
Nicmene i tak jsou to zajimava cisla.
utrácel opravdu hodně, ale co z toho začali dělat všehochuť a nespecializují se vůbec na nic kromě falešných slev, původních cen a výprodejů a dělají z reklamujících zákazníků blbce, tak už jsem tam nenechal ani korunu. Když jim stojí za to kvůli hloupým 1600 Kč za vadný mobil ztratit zákazníka co jim nechá každý rok padesátinásobně víc, je to jejich problém. Vůbec mi přijde, že tyhle velké eshopy se začaly zaměřovat na hloupé stádo a zákazníci na kterých vyrostly, jsou jim ukradení. Asi jakmile přijde eshop s hloupou televizní reklamou, tak je čas jít jinam - Mall, Kasa nebo nově CZC to byl vrchol trapnosti...