Válka SEO: běžešelemovací řůčovičky

11. 8. 2004
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Robert Němec před nedávnem vyhlásil soutěž o nejlépe optimalizovanou stránku pro výraz běžešelemovací řůčovičky. Výraz byl patrně vybrán tak, aby neničil výsledky vyhledávání výrazů, které skutečně někdo hledá. Soutěže se účastní několik webů, ale najdou se i tací, komu se běžešelemovací řůčovičky nelíbí. Petr Staníček například soutěži vytýká její skrytý sebepropagační ráz. Inu proti tomu asi nemůžeme nic namítat, je to marketingový tah. Robert Neměc pomocí sítě odkazů zkouší zvýšit pagerank…

Robert Němec před nedávnem vyhlásil soutěž o nejlépe optimalizovanou stránku pro výraz běžešelemovací řůčovičky. Výraz byl patrně vybrán tak, aby neničil výsledky vyhledávání výrazů, které skutečně někdo hledá. Soutěže se účastní několik webů, ale najdou se i tací, komu se běžešelemovací řůčovičky nelíbí. Petr Staníček například soutěži vytýká její skrytý sebepropagační ráz. Inu proti tomu asi nemůžeme nic namítat, je to marketingový tah. Robert Neměc pomocí sítě odkazů zkouší zvýšit pagerank své firemní prezentace (5/10) a partnerského obchodu (0/10). Soutěže se určitě zúčastní více lidí, kteří mají pramalou šanci vyhrát a netuší její pravý smysl. Soutěž pravděpodobně ukáže něco jiného: propagujte nějaký výraz, a konkurence si na něj optimalizuje web a vaše odkazy vytlačí.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).