Robert Němec před nedávnem vyhlásil soutěž o nejlépe optimalizovanou stránku pro výraz běžešelemovací řůčovičky. Výraz byl patrně vybrán tak, aby neničil výsledky vyhledávání výrazů, které skutečně někdo hledá. Soutěže se účastní několik webů, ale najdou se i tací, komu se běžešelemovací řůčovičky nelíbí. Petr Staníček například soutěži vytýká její skrytý sebepropagační ráz. Inu proti tomu asi nemůžeme nic namítat, je to marketingový tah. Robert Neměc pomocí sítě odkazů zkouší zvýšit pagerank své firemní prezentace (5/10) a partnerského obchodu (0/10). Soutěže se určitě zúčastní více lidí, kteří mají pramalou šanci vyhrát a netuší její pravý smysl. Soutěž pravděpodobně ukáže něco jiného: propagujte nějaký výraz, a konkurence si na něj optimalizuje web a vaše odkazy vytlačí.