Názor k článku Václav Liška (Aukro.cz): Do pěti let chceme mít deset procent českého e-commerce trhu od Tomas Brno - Aukro nějak funguje, ale není už extra důvod...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2017 21:41

    Tomas Brno (neregistrovaný)

    Aukro nějak funguje, ale není už extra důvod ho nějak víc využívat - jako kupující si nové zboží nakoupím většinou výhodněji v ověřených eshopech, většinou s osobním vyzvednutím v okolí bydliště a navíc v tom Aukro chaosu v některých kategoriích něco najít mě prostě nebaví. Na věci ze zahraničí nepotřebuju desítky pochybných překupníků, co na Aukru přeprodávají způsobem, že jim mám zaplatit a oni to pak někde objednají a já pak mám platit ještě proclení atd. Umím si objednat sám když něco sháním. Občas mrknu to asi 2 kategorií, sběratelských, někdy se tam objeví něco, co jsem ochoten koupit, ale oproti dřívějšku je to minimum. Navíc je to po mnoha změnách nepřehledné to nakupování.

    Jako prodejce, který na Aukru před x lety prodával soukromě, následně i s podnikatelským účtem a nějakou dobu i jako Aukro plus nebo jak se to jmenovalo, je pro mě v mém sortimentu Aukro už nezajímavé, mnohem výhodnější je budovat vlastní obchod a poplatky s provizemi raději dávat do PPC apod. Navíc rapidně ubývá shlédnutí nabídek a potenciálních kupujících. Už ani relativně zajímavé věci nevyvolají nějaký extra zájem a počet přihazujících, lepší to střelit někde přes fora nebo dát do eshopu za vyšší cenu a ono se to dřív nebo později prodá. A z hlediska konkurence, když chci prodávat solidně, tak v těch různých překupnících budu vždy dražší a tím pádem prodeje nula. Odpadávají i dříve zajímavé kategorie pro soukromý prodej, kdy se ještě nějaký ten rok zpět daly prodat třeba dětské věci a docela výhodně, dneska ani ťuk.
    Aukro je nezajímavé kromě několika kategorií, myslím že sice budou objemem na zajímavé částce, ale celkově to upadá víc a víc. Museli by jedině změnit cenovou politiku a hlavně to podpořit marketingově, aby byli kupující. Pak budou prodávající. Ostatně, kde je dneska Auktiva a podobné klony - shořely na nezájmu kupujících.
    Aukro dnes pouze jako doplněk jak pro nakupujícího, tak prodávajícího, jinak nemá moc smysl. Bohužel. Byly to kdysi hezké časy, když to "frčelo" a věci se otáčely.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).