To se tady všichni hádáte o takových hovadinách. Článek je o SEO, tak se bavme o SEO.
Mě by třeba zajímalo (poté, co mě vyzval cubSEO na jeho blogu) něco z trochu složizějších technik a z podstaty samotného PR.
Jeden článek by určitě mohl být o matematice PR, uvést příklady kolik musím mít odkazů z PR4, abych měl PR5 atd.
Nedávno jsem řešil jeden problém: Mám 100 stránek a teď nevím, zda je lepší uvést odkaz na ně na index stránce nebo je trochu rozdělit podle příbuznosti do kategorií a ty uvést na index stránce. Tedy to udělat takhle
INDEX
1
2
3
.
.
.
100
nebo takhle:
INDEX
kat1
-1
-...
-10
kat2
-1
-...
-10
...
kat10
V podstatě obyčejná stromová struktura. Pořád mi ale vychází, že ta jedna stránka bude mít pořád stejný PR protože dejme tomu že index má pr100 (já vím je to blbost ale dejme tomu) a když na něj uvedu všechny odkazy, každá bude mít pr1 (v případě, že google podělí pr mezi všechny své odkazy, což je taky takhle blbost ale pro zjednodušení). Tedy 100/100=1. V případě že bych měl 10 kategorií, tak každá bude mít 10pr a na každé by bylo deset odkazů, jenže pak by vyšlo na stránku opět pr1 (10/10=1)
Muzu vam vysvetlit to, ze kdybyste se venoval radsi kvalite produktu a jinym podstatnym vecem a nemrhal casem na podobne obskurnosti, slouzici pouze k tomu, aby individua typu pane Nemce (jez sama nejsou schopna ani udelat vlastni web a nekrast, nemluve snad o tom, ze by ten web dodrzoval standardy a fungoval ve vsech prohlizecich) tahala penize z kapes zakazniku za zbytecne sluzby, udelal byste lepe.