Napřed se domluvit s inkubátorem B2B startupů Hatchery a rozjet první pobočku v New Yorku. Usertech, vedený Janem Beránkem, posiluje pozice.
Za svou zlatou žílu považuje agentura především startupy z oblasti finančnictví nebo projektů pro mediální domy. To už si koneckonců vyzkoušeli v tuzemsku, kde pracovali na webu časopisu Forbes a dlouhodobě spolupracují s agenturou Creative Dock.
„Těžko si představit zkušenějšího člověka na rozvoj obchodních aktivit na východním pobřeží než je Honza Fried, navíc v kontextu startupů,“ komentuje nástup nové tváře Beránek.
Jan Fried působil v New Yorku od roku 2011 jako zahraniční zástupce Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Stál i u zrodu CzechAccelatoru, projektu zaměřeného na rozvoj českých startupů v Americe.
Fried není prvním zkušeným člověkem, který přešel z CzechInvestu do startupového světa. Podobně je na tom třeba Lenka Kučerová, která místo New Yorku zastupovala CzechInvest v Silicon Valley. Teď se s Andrejem Kiskou věnuje posílání nadějných studentů na zkušenou do amerických startupů pod značkou StarLift.org.