Společnost UPC Česká republika se stejně jako během fotbalového Eura pochlubila, že jí díky olympijským hrám stoupl zájem o kabelovou televizi. Zákaznické centrum UPC zaznamenalo zvýšený zájem jak o její zavedení, tak o přechod zákazníků z analogové na digitální nabídku. Společnost zaznamenala zhruba o 18 % vyšší počet dotazů na možnost příjmu digitální kabelové nebo satelitní televize, přičemž se denně jedná o stovky přijatých hovorů na toto téma. Počet přímých prodejů kabelové prostřednictvím sítě obchodních zástupců a prodejních míst UPC pak vzrostl o více jak 12% a prodej satelitní televize o více než 8 %.
Zájemci se hlásí především z míst, kde není k dispozici signál ČT2 a z lokalit, kam nedosáhne digitální terestrické vysílání ČT4 – Sport,
řekl serveru DigiZone.cz tiskový mluvčí společnosti František Malina. UPC pak vyřizuje denně také téměř stovku dotazů svých zákazníků na možnost přechodu z analogového na digitální kabelové vysílání. Podle Maliny stojí za zájmem o kanál ČT2 především orientace na české sportovce, zatímco u Eurosportu vysoká kvalita dramaturgie a komentářů, upozornování na aktuální události pomocí tzv. picture in picture (obrazu v obraze).