Chebský deník informuje ve svém dnešním vydání o tom, že se někteří kabeloví operátoři uchylují k nekalým praktikám, aby nabídli potencionálním zákazníkům své produkty a služby. Regionální noviny vydavatelství Vltava Labe Press kritizují především kontaktní centrum společnosti UPC. Když mi jedna z operátorek zavolala, sdělila mi, že pokud si nepořídím digitální vysílání od této společnosti, mohu se těšit na to, že obraz bude mít zhoršenou kvalitu,
sdělila jedna ze zákaznic firmy Ludmila Hrubá. Zatelefonovala mi nějaká slečna a řekla mi, že když si neopatřím digitální vysílání, tak postupně budu ztrácet všechny programy, až nakonec zůstanu bez obrazu,
dodala další z nich.
Proti podobným praktikám se ovšem ohradil samotný mluvčí společnosti UPC Česká republika František Malina. Jak řekl Chebskému deníku, zákazníci mohou být klidní, žádné zhoršování obrazu se neuskuteční. U analogového i digitálního vysílání usilujeme o nejvyšší kvalitu obrazu i zvuku,
konstatoval Malina. Co se týče analogové televize, pak mohu všechny ujistit, že kvalita se nesnižuje a postupem času se rozhodně snižovat nebude,
upřesnil mluvčí UPC.
ČTĚTE TAKÉ:
Na Ostravsku se objevil další vychytralý obchodník se set-top boxy
Důchodce na Liberecku obcházejí prolhaní prodejci set-top-boxů