Dobrá, může se stát, že někdo podcení zabezpečení. Co by se ale (dle mého názoru) stávat nemělo, je totální ticho a totální neinformovanost klientů. Nemám žádnou informaci o tom, že by někomu došel např. informační e-mail s požadavkem na změnu hesla, že by byla stará hesla zneplatněna a také se mi nepodařilo nalézt žádné vyjádření na stránkách provozovatele služby. Prostě ticho a tváříme se, že se vlastně nic nestalo. Pokud se pletu, budu rád, pokud mne opravíte.
Tak s takovou spolecnosti, ktera neumi zajistit zaklady bezpecnosti klietskych dat rozvazte smlouvu... podejte zadost o prosetreni UOOU a pripadne podejte trestni oznameni.
A pro priste vas nikdo nenuti pouzivat tuto spolecnost, ktera se posle vasich slov nechova korektne k zakaznikum.
V podstate ale mohou nutit okolnosti dane dominantnim postavenim na tr hu. To je stejne jako u spt telecom. Nikdo mne v podstate nenutil pouzivat jejich sluzbu. Ale potreboval jsem telefonovat a tak jsem to strpel.
U CS linku klienti zaplatili 2-3kkc za bezplatny prijem zakladu za ktery jeste treba ceska televize plati.
Klienti jsou zpravidla donuceni spatnym prijmem zakladni nabidky pouzivat sluzeb teto firmy.