Vydavatelství Mladá fronta od počátku června převzalo vydavatelská práva k týdeníku EURO, eventové divizi Euro Setkání i ke všem ostatním produktům společnosti Euronews, a. s., která dosud týdeník EURO vydávala včetně webu Euro.cz. Portfolio Mladé fronty se tak rozrostlo o nejprodávanější a inzertně nejvýkonnější týdeník orientovaný na byznys a ekonomiku.
Vydavatelství Mladá fronta akvizicí rozšiřuje své dosavadní portfolio ekonomických a zpravodajských médií. V tomto segmentu bylo zastoupeno deníkem Mladá fronta E15, internetovými stránkami E15.cz a stylovým měsíčníkem ZEN.
„Oblast ekonomického zpravodajství je pro nás jednou z těch, ve kterých chceme expandovat. Jsem rád, že se nám podařilo získat tak silnou značku, jako je EURO,“ řekl generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník EURO, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal.
„Týdeník EURO se nám podařilo restrukturalizovat a nyní pro něj i najít silného strategického partnera,“ uvedl dosavadní vlastník společnosti Euronews Milan Procházka. „Ve skupině ekonomických titulů vydavatelství Mladá fronta má podle mne EURO nejlepší předpoklady pro další úspěšný rozvoj,“ dodal. Procházka přitom Euro koupil na podzim loňského roku od PPF.
Vedením divize EURO E15 byl pověřen ředitel divize a šéfredaktor E15 Tomáš Skřivánek. Ten před svým přestupem do vydavatelství Mladá fronta působil do roku 2007 v týdeníku EURO jako zástupce šéfredaktora.
Zdroj: tisková zpráva