Vyskytuje se opet v poslednich ctyrech clancich. To opravdu nelze psat o necem rozumnem ? Prosim alespon jeden clanek o nejake internetove seznamce nebo teenagerskem diskusnim foru, tam se jiste take deje hodne zajimaveho pro ctenare Lupy.
A jeden (oproti fejsbuku samozrejme nezajimavy) postreh z ceskeho Internetu: po redesignu serveru grafika.cz byla zrejme zcela zlikvidovana dlouholeta diskusni fora na programatorskem serveru builder.cz Viz tato (ne)diskuse ke konci: http://forum.grafika.cz/read.php?107,5296602
Chápu, že každý den nemůže vyjít na Lupě dobrý článek. Chápu i to, že ne vždy se autorovi zadaří. Chápu dokonce i to, že některá témata nejsou/jsou pro někoho zajímavá, ale pokud už se nechytí za nos autoři, měl by je za ten nos chytit šéfredaktor a nepublikovat kdejakou Nova zprávu typu "paní Vomáčkové se narodilo 14 králíčků". Poslední (nejen) tři články patří někam na blogy autorů ale snad ne sem.
Třeba by nebylo od věci odsunout články o FB do samostatné sekce, jako jste to provedli se Startupy.
Možná není též úplně nutné za každou cenu vydat každý den x článků.
Pěkný den
Tak já osobně se domnívám, že je nejprve nutné zjistit, co vlastně běžného čtenáře, či uživatele internetu (nemusí to být jen webové stránky) vlastně zajímá. Tím že se internet vyvíjí stále rychleji, je to dost nelehký úkol. Vzpomínám si ještě na dobu, kdy uživatel internetu, který si chtěl stáhnout obyčejný textový soubor na PC s musel v příkazové řádce zadat sáhodlouhou adresu a rychlostí, která se rovnala 0Kb/s stahoval několik hodin jeden textový soubor. Dnes mají uživatelé internetu zcela jiné možnosti, jak jej využívat (většinou zdarma) pro své vlastní potřeby, které se liší podle věkové kategorie, či jiných kategorií. Možná by stálo za to udělat takový průzkum tady na Lupa.cz, co vlastně České uživatele Internetu zajímá (takový žebříček oblíbenosti). :)
Ne nutně musí být každý uživatel těchto služeb zoufalec. Kupříkladu firma, která provozuje vlastní statické webové stránky, a nechce se jí (nebo nemůže) investovat do koupě nějakého publikačního systému, či zaplatit nějakému odborníkovi v oblasti tvorby www za implementace nějaké open source alternativy do stávajících statických www stránek, může být např. služba Twitter právě ideálním řešením pro takovou firmu, která má možnost vygenerovat si HTML kód pro své webové stránky, a příslušný gadget snadno vložit co by výpis krátkých zpráv o novinkách ve firmě, apod.
haha. me nezajima ani jedno ani druhy. mozna to zajima takovy ty zoufalce, co na tom sedi cely, pisou zbytecny zpravy do 140znaku a pocitaj kazdyho followera nebo pritele.
dyk je to sranda, jejimz cilem je hlavne generovat hity v reklamnich systemech a generovat si nejake zivobyti spamovani a zasiranim internetu svejma hloupejma kecama. myslim tim treba hulana, kaluzu, cermaka, docekala, fuku a mozna i dalsi potrefeny husy by se nasly :)