Twitter rozjíždí svou první startupovou soutěž. Ve hře je 25 tisíc dolarů

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Už i Twitter naskočil na vlnu firem, které hledají ve startupech nové nápady. Jeho první globální soutěž nápadů se jmenuje Hatch.

Twitter nehledá nic speciálního – inovativní nápady, aplikace postavené na mobilním SDK sociální sítě nebo startupy, které zajímavě využívají API Twitteru.

Hlavní cenou v soutěži Hatch je pětadvacet tisíc dolarů. Další ocenění získají mentorské schůzky se šéfy Twitteru, kredit na reklamu nebo VIP přístup na vývojářské akce, které sociální síť pořádá. 

Přihlášky byly otevřeny v pondělí a uzavírat se budou v červnu. Finálový večer pak proběhne na konci července v San Franciscu. 

Twitter cílí na začínající firmy. Z amerického pohledu. Takže se mohou hlásit startupy, které posbíraly zatím od investorů maximálně dva miliony dolarů a jejich tržby nepřekročily milionů deset.  To by v případě tuzemských startupů neznamenalo až na výjimky v podstatě žádné omezení. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).