Nedávný průzkum provedený společností Digimind ukázal, že drtivá většina z oslovených společností (79,2 %) sleduje sociální sítě pro získávání informací o konkurenci, o vývoji odvětví nebo o spotřebitelských trendech. Vítězí však Twitter a LinkedIn, a nikoli Facebook nebo Google+.
Twitter sleduje 62,5 % společností a 69,4 % se zajímá o LinkedIn. Facebook a Google+ následují podílem 47,2 % a 35,2 %. Je též překvapující, že v éře téměř konstantního humbuku kolem hodnoty informací získávaných ze sociálních sítí je téměř 21 % společností nevyužívá ke sběru informací vůbec.
Průzkumu se zúčastnilo celkem 103 společností z Evropy a Spojených států v březnu a dubnu 2012. Průzkum zahrnul i další témata jako:
• Průměrné platy profesionálů v oblasti Competitive Intelligence
• Dopad hospodářské krize na toto odvětví
• Rozpočet určený na konkurenční zpravodajství