Sociální síť nespecifikovala rozjezd nové spolupráce jinak než že přijde brzy. Ve tweetech by se pak měly kromě přesné adresy ukazovat i názvy podniků, odkud uživatelé posílají své zprávy. Zároveň také může jít o opožděný dárek k nedávným devátým narozeninám sociální sítě.
Coming soon! We're working with @foursquare so you can tag specific locations in Tweets: https://t.co/MwlLz5Pfvq pic.twitter.com/jATzXvbuV6
— Twitter (@twitter) March 23, 2015
Twitter sice už stejně jako Facebook funguje na burze, na rozdíl od většího konkurenta však bojuje s příjmy. Sociální síť sice platí za jeden z vlivných komunikačních kanálů, ale zatím se mu příliš nedaří oslovovat firemní zákazníky. A to i proto, že neposkytuje tak hlubokou analytiku fanouškovské obce.
Propojení s Foursquare tak může být výhodné oboustranně. Foursquare, který byl loni po oddělení checkovací aplikace Swarm v podstatě na odpis, se oklepal a roste. Od té doby, co jsme se rozdělili, se byznys rozjel a tržby nám trojciferně rostou,
tvrdí Steven Rosenblatt z Foursquare pro server Geomarketing.