Twitter chystá spolupráci s Foursquare. Určování pozice bude přesnější

24. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nejen ulice, ale i restaurace nebo podnik. Databáze dříve vládnoucí lokalizační služby tak nachází další využití.

Sociální síť nespecifikovala rozjezd nové spolupráce jinak než že přijde brzy. Ve tweetech by se pak měly kromě přesné adresy ukazovat i názvy podniků, odkud uživatelé posílají své zprávy. Zároveň také může jít o opožděný dárek k nedávným devátým narozeninám sociální sítě. 

Twitter sice už stejně jako Facebook funguje na burze, na rozdíl od většího konkurenta však bojuje s příjmy. Sociální síť sice platí za jeden z vlivných komunikačních kanálů, ale zatím se mu příliš nedaří oslovovat firemní zákazníky. A to i proto, že neposkytuje tak hlubokou analytiku fanouškovské obce. 

Propojení s Foursquare tak může být výhodné oboustranně. Foursquare, který byl loni po oddělení checkovací aplikace Swarm v podstatě na odpis, se oklepal a roste. Od té doby, co jsme se rozdělili, se byznys rozjel a tržby nám trojciferně rostou, tvrdí Steven Rosenblatt z Foursquare pro server Geomarketing

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).