TvůjDárek.cz: vyhledávač dárků pro vaše blízké

20. 4. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Reklamní systém Klik.cz přichází se zajímavou službou TvůjDárek.cz. Jde o vyhledávač dárků. Stačí zvolit věk obdarovávaného, váš vztah k němu a maximální možnou cenu a vyhledávání může začít. Návštěvníci našeho serveru mají jedinečnou možnost si sami vybrat různá kritéria při hledání vhodného dárku. Pokud si návštěvník nějaké zboží vybere a klikne na „Koupit“, dostanou se přímo na konkrétní produkt v daném e-shopu. Tím si obchod v podstatě nedělá reklamu na svůj obchod, ale přímo na zboží,…

Reklamní systém Klik.cz přichází se zajímavou službou TvůjDárek.cz. Jde o vyhledávač dárků. Stačí zvolit věk obdarovávaného, váš vztah k němu a maximální možnou cenu a vyhledávání může začít.

Návštěvníci našeho serveru mají jedinečnou možnost si sami vybrat různá kritéria při hledání vhodného dárku. Pokud si návštěvník nějaké zboží vybere a klikne na „Koupit“, dostanou se přímo na konkrétní produkt v daném e-shopu. Tím si obchod v podstatě nedělá reklamu na svůj obchod, ale přímo na zboží, které prodává. Přitom narozdíl od konkurence jsme se rozhodli zde nasadit velice oblíbený PPC model, tzn. naši klienti (e-shopy) platí pouze za kliknutí. Žádné paušální ceny, žádné registrační poplatky ani nic podobného. E-shop si může zdarma zřídit účet. Vložit si do systému např. 50 svých produktů a efektivně přes nás získávat zákazníky a především platit pouze za získané zákazníky, stojí v tiskové zprávě.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Zatím běží veřejná betaverze. V budoucnu by mělo přibýt více funkcí a také různé soutěže, akce, slevy a třeba i rozhovory s majiteli e-shopů. Zajímavou „hračičkou“ je, že její design se mění podle denní doby.

„Uvědomujeme si, že trh s reklamou je u nás již přeplněný, proto chceme nabídnout klientům něco nového, velice jednoduchého a přesto velice efektivního. Podle mě je to právě náš TvůjDárek.cz,“ řekl Lukáš Stibor, obchodní ředitel Klik.cz

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).