Soud by to měl smést ze smlouvy protože je to podraz na ty kteří si podrobně nepřečtou smluvní podmínky a povolí aplikaci se svými ůdaji do mobilu či tabletu a následně můžou být od uživatele ůčtovány poplatky za spor který jde ůplně mimo něho jí.je to podraz jednoznačně.nefér jednání a blamáž.a pokud aplikaci smažou tak i tak můžou být vydírání z důvodu který nemá právní oporu když chtí od uživatele náhradu za soudní jednání to je podvod na uživatele.tohle není běžný jednání to je jasný podvod.neoddiskutovatelný a jasný jak facka =)
Podle jejich všeobecných podmínek to nijak nepomůže.
Článek 6 - Ukončení smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a uživatelem nemá vliv na platnost ustanovení čl. 3, 4, 5.2 a 7.1 až 7.2.
Je do toho začleněn i sporný bod 4. Tudíž, i když ukončíš smluvní vztah, tak se nevyhneš případnému problému.
Což právě spolu se článkem 4 dělá smluvní vztah neplatným. Přece nelze nutit uživatele, aby se zapojil do problému, kterého se již nezúčastnil - ukončil vztah, ale problém nastal až po něm.
Ale i tak. Uživatel jen využívá prostředků, který provozovatel poskytuje. Jelikož se ale nezúčastnil právních úkonů spolku - založení, zprovoznění, zajištění technických náležitostí, tak ho nelze považovat zodpovědným za případné komplikace s tímto spojeným.
Je to jako třeba, když obyvatelé vesnice používají místní dokrývač ke sledování televize. Dokrývač tam zařídila obec. Pak se ale třeba zjistí, že dokrývač nemá všechny předpoklady k provozování a protistrana se dožaduje zaplacení nákladů. Copak tyto problémy musí platit všichni, kteří si naladili a sleduji kanály na tomto stožáru? Problém způsobila obec, tak ať si to vyřeší ona.
Tak stejným způsobem je to zde. TV4You poskytla prostředek ke sledování (dokrývač). Jenže jsou tady problémy. A ty problémy způsobila TV4You (obec). Tak ty problémy musí řešit on a ne uživatelé. Stejně tak nelze po uživatelích dožadovat nějaké platby, když se ničeho nedopustili.