V tomhle věku (do 60) přece mají lidé většinou splacené hypotéky, respektivě už nevráží příjmy do zlepšování bydlení, mají už zaopatřené děti a zároveň ještě ne výdaje na vnoučata a také často nejvyšší příjmy (vrchol kariéry)... Trochu krátkozraká politika...
docela by mi zajímala data o tom, kdo sleduje TV obecně - myslím že nejen zprávy či Šípa sledují lidé nad 55. Domnívám se, že TV obecně dnes převážně denně delší dobu sleduje "navyklá" generace nad 55 a z mladých ti méně vzdělaní, kteří neumějí internet a ani nemají jiné zájmy.
Toto Vaše "hrdinství" ale Novu moc nepoškozuje. Stejně během zpravodajství moc reklam není a v PT se už připojujete ke standardní sledovanosti a přidáváte kladné body do dělení koláče. :-))
Lidi v tomhle věku si většinou ve své době hypotéky nepořizovali, starý domů na který celý život kašlali musí zateplit, vyměnit okna, vyřešit topení, děti či vnoučata pravidelně dojíždějí a vysávají peníze na svoje hypotéky, mají mizernou nekvalifikovanou práci, neboť mezi dobou kdy vystudovali a dneškem se stejně všechno 3krát obrátilo. Mobil, počítač, televizi jim vydrží tak 20 let, kde to jde kupují stále stejné značky, kde před 40 lety. Prostě skupina kterou reklama nepohne.
Patřím už do kategorie nad 60 let a díky tomu, že jsem zatím prdůch, jsem v rodině právě ten, který může utrácet to, co mu zbyde po zaplacení vlastních provozních nákladů a poskytnutí půjček a příspěvků dětem. Proto si pořizuji nové technologie, modernizuji zařízení domácnosti. Ale zda tomu výrazně pomáhá i TV reklama, o tom přesvědčen nejsem. Proto mi není ani výše uvedený názor PV až tak cizí.
Také ale nemám 20 let ani mobil, ani počítač (také, kdo by je mohl mít?), ani už žádný TV. A svůj přístup k internetu má u nás každý člen domácnosti. Nepovažujte proto všechny seniory jen za ty zkostnatělé konzervativní staromilce.