Odpovídáte na názor k článku Kladivo na úložiště. Nova a Prima přitvrdily vůči nelegálně sdílenému obsahu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Ten bod stanov interpretuji tak, jak jsem uvedl. Důvod jsem vysvětlil. Prostě se ten jezovitsko - bolševický spolek chová podle svých předloh.
Uvedený bod votum separatum v podstatě zakazuje.
Tak jsme se dobabrali k tomu, že to byl dvoubarevný GIF a webové prohlížeče patrně ignorovaly definovanou paletu a zobrazovaly podle nějakého implicitního nastavení 1 jako bílou a 0 jako černou. Přiznávám, že jsem v editoru několikrát prohazoval barvu pozadí a barvu kreslící, takže finálně to mohlo být i naopak, a pokud vykreslující program paletu ignoroval ...
JPEG jsem tam dal až po nějakých měsících, když jsem viděl, že se to v prohlížečích vykresluje opačně.
Používám systém, který se používá tisíce let, je propracovaný a má vychytány všechny nedostatky.
Množiny do prvních tříd prosadili matematici přes hlavy dětských psychologů, lékařů, hygieniků i didaktiků, i přes hlavy rodičů a učitelů z praxe. Bez ohledu na argumentaci, že děti v tomto věku nemají abstraktní myšlení a množiny je striktně vyžadují (viz vývojová psychologie).
Sousedovic dcera, která množiny měla, nebyla po skončení 9. třídy s to vyřešit úkol typu: "Kupuji zboží za 97,30 Kčs, platila jsem stovkou. Kolik mám dostat nazpět?" Dcera jedněch známých, která má Downovu chorobu, tohle z praktické školy ovládá.
Pochopitelně, nebyl to jediný nedostatek, v jejichž sumárním důsledku je matematika koncipována jako ryze paměťový předmět (na gymnáziu spolu s fyzikou), který nemá žádnou logiku.
Nicméně pak jste u lidí, u nichž se tohle sveze i s tím IT obecně a digitalizací státu zvlášť. A budu zlý: Co jsem se horko těžko nenaučil vlastní pílí v souvislosti s praktickými potřebami toho, co jsem dělal, to jsem neuměl, protože škola, ani střední, mi nic na tomto poli nedala. A dodnes se na medicínu hlásí hodně středoškoláků s tím, že je to jedna z mála VŠ, kde není matematika. Takže asi je něco obecně na tomto poli špatně, a do toho IT se to musí nějak promítnout.