TV Barrandov zavádí sobotní talk show Sejdeme se na Cibulce s Alešem Cibulkou

13. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Obdobný pořad vysílala přede dvěma lety ČT 1 s názvem Kolo plné hvězd. Tehdy Jedničku vedl Radan Dolejš, který nyní pomáhá TV Barrandov s vymýšlením nových pořadů.

Do souboje se sobotními zábavnými pořady na prvním programu České televize se pustí TV Barrandov. Poslední březnovou sobotu nasadí novou původní talk show Sejdeme se na Cibulce s Alešem Cibulkou, který byl dlouhá léta tváří ČT. Dokonce pro ČT 1 připravoval obdobný formát, na podzim 2011 vysílala Jednička jeho Kolo štěstí z divadélka ve Slaném. Tehdejší zábavná talk show vznikla za výkonného ředitele ČT 1 Radana Dolejše, který nyní vedení TV Barrandov pomáhá připravovat nové formáty.

K TÉMATU: Televizní hlasatelé se vrací. TV Barrandov angažovala Marii Retkovou a Aleše Cibulku

Sejdeme se na Cibulce nasadí TV Barrandov poprvé 30. března od 20:05 hod. přímo proti nové zábavné show České televize s názvem Televizní legendy, v níž Kavčí hory vytáhnou svůj těžký kalibr Miroslava Donutila. Barrandov charakterizuje nový pořad jako „zábavné setkání Aleše Cibulky a známých osobností, kteří se nebojí jeho nečekaných otázek”. Obdobně bylo laděné i Kolo štěstí, které také kalkulovalo s nečekanými zvraty při výběru filmových a televizních scének, jež poté moderátor nechal promítat hostovi a poté se o nich bavili.

MM 25 baliček

ČTĚTE TAKÉ: Novým šéfem televize Barrandov Roman Bradáč, program vede Petr Lesák

Jde už o druhý útok na sobotní večerní zábavné pořady ČT 1 v krátké době za sebou. První pokus, který zatím nevypadá příliš nadějně, zahájila před třemi týdny Prima family, která v sobotu večer od 20:15 nabízí novou zábavnou talk show Polívka na víně s hercem Bolkem Polívkou. Sledovanost pořadu je ale silně podprůměrná, pohybuje pod 400 tisíci diváky. Oproti tomu zábavné pořady na ČT 1 nezřídka atakují hranici jednoho milionu diváků.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).