TV Barrandov získala večer sedmiprocentní podíl
Německá romantika Robin Pilcher: Na druhé straně oceánu přinesla v pátek večer nadprůměrný počet diváků plnoformátové Televizi Barrandov. Scházelo málo a sledovalo by ji 400 tisíc lidí. U staršího publika dosáhl německý film podílu téměř 10,5 %. Zabodoval i následující cyklus Tajemství, který si pustilo 245 tisíc diváků (share 7,98 %). Pro srovnání, před týdnem měla Robin Pilcher ve stejnou dobu o více než 120 tisíc diváků méně. TV Barrandov se tak včera ukázala jako vítaná alternativa k ostatním televizím. Stanice v pátek oslovila 5 % publika a v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se dostala na podíl 7 %.
ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace i Televizní noviny překročily ve čtvrtek na Nově 1,7 milionu diváků
Souboj o diváka na velkých televizích nepřinesl žádné překvapení. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem vysílaným po 20. hodině se stala komedie Zdeňka Trošky Slunce, seno a pár facek. Vidělo ji téměř 1,1 milionu diváků (share 29,71 %; 38,65 % v 15–54). Premiérový díl druhé řady seriálu Znamení koně sledovalo na Jedničce 623 tisíc diváků (share 16,26 %). Pokud bychom oba pořady postavili proti sobě, Troškova komedie měla u mladšího publika více než trojnásobný podíl. Komedie Sněženky a machři vysílaná na Primě se mezi pětici nejúspěšnějších formátů televize neprobojovala.
Mladší diváky přilákala americká komedie
Pokračování americké komedie Můj soused zabiják přilákalo na Novu Cinema především mladší publikum. Tady získal film s Brucem Willisem podíl 9,74 %. Celkem se na americkou komedii podívalo 226 tisíc diváků (share 5,96 %). U mladšího publika se v prime time i po celý den pohybovala stanice okolo 7 %, u staršího publika pod 5 %. Na Dvojce bodoval tradičně večerní dokument, tentokrát Attenborough: 60 let v divočině. Vidělo ho 231 tisíc diváků (share 6 %). Primetimový podíl stanice se ovšem pohyboval pouze těsně nad 3 %. Na ČT Sport oslovil odpolední přímý přenos klasického lyžování. Ani jeho vysoký podíl se ale příliš do výsledného share stanice nepromítl.
MINULÝ TÝDEN: Troškova komedie na Nově bezkonkurenční, u mladšího publika s podílem přes 30 %