Televize Barrandov se rozhodla se svým mediazastoupením Media Master (dříve ARBO media) vstoupit do elektronického měření výzkumu sledovanosti, které začne generovat čísla na denní bázi už od pondělí 1. června 2009. O měsíc později se na data z měření začne prodávat reklama. TV Barrandov se chce kromě reklamních spotů v nadcházejícím období zaměřit i na jiné reklamní formáty, zejména sponzoring a injektáže, a dále do kampaní zapojit i internet. Server Digizone.cz o tom informoval Janis Sidovský ředitel marketingu a PR a místopředseda představenstva Televize Barrandov.
Objem reklamy vysílané na TV Barrandov v dubnu 2009 opět meziměsíčně stoupl o 32.6%, a má od začátku vysílání výrazně vzestupnou tendenci. Vedení televize i přesto hospodaří uváženě a neinvestuje do megalománských aktivit. Zrušilo například každoroční party Barrandova na festivalu v Karlových Varech. „Myslím, že není doba na opulentní večírky, pro televizi je efektivnější věnovat prostředky do vlastní tvorby než do ohňostroje,“ dodal Sidovský.