TV Barrandov: u dětí od čtyř do devíti let jsme dvojkou na trhu po Nově

3. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
3. 6. 2011

UVNITŘ GRAF Mimořádnou popularitu má digitální televize Barrandov u dětí ve věku od čtyř do devíti let. Za letošní květen oslovila v průměru po celý den 17,1 procenta publika v této cílové skupině a skončila v ní druhá hned za Novou. TV Barrandov zvýšila podíl u dětských diváků ve věku 4–9 let z lednových 10 procent na současných 17,1 procenta, sdělil Janis Sidovský, šéf marketingu a původní tvorby TV Barrandov, který je zároveň místopředsedou představenstva licencované společnosti Barrandov Televizní Studio.

K TÉMATU: Barrandovský dětský blok Animáček bude mít vlastní nanuk

Oproti květnu loňského roku si Barrandov v této cílové skupině polepšil téměř o 11 procentních bodů. K nejúspěšnějším pořadům patří seriál Šmoulové, který v pásmu Animáček dosahuje nadprůměrného podílu na sledovanosti v exponovaném prime time od 19:10 do 19:30 hodin každý všední den, upozornil Sidovský. Mezi nejsledovanějšími květnovými pořady na všech českých televizích vede u dětí od čtyř do devíti let také další seriál na Barrandovu Super Mini.

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Barrandov vysílá tyto dětské seriály v rámci večerního pásmu Animáček, které se snaží využít i pro televizní aktivity. Komunikujeme ho nejen na obrazovce, ale také na dětských akcích po celé republice. Tento týden navíc do běžné distribuce vstoupil nanuk Animáček. Ten je prvním výrobkem z produktové řady Animáček, další, například plyšové hračky, by se měly na trhu objevit na podzim, doplnil Sidovský.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).