Červnové přelaďování televize Barrandov z původní na novou programovou pozici v rámci celoplošného multiplexu 2 dopadlo pro tuto televizi lépe než stejné přelaďování, které před časem v téže síti podstoupil hlavní kanál Primy. Serveru DigiZone.cz to řekla PR manažerka Barrandova Petra Hrušová, podle níž si televize zvládnutí situace “považuje”. “Poměrně rychle se tak daří vyrovnat poklesy sledovanosti způsobené přelaďováním. Zvládnutí této situace si považujeme; zkušenosti z minula ukázaly, že ostatní televize, které se v této situaci ocitly, se s důsledky tzv. přeladění potýkaly delší dobu,” uvedla.
K TÉMATU: Přelaďování ovlivnilo sledovanost Barrandova, týden od 24. června pro něj byl letos nejhorší
Barrandov skončil na původní pozici v multiplexu 2 k 24. červnu. Ve stejný den začal vysílat na pozici nové, kterou mu přidělil Český telekomunikační úřad (ČTÚ) kvůli nové vysílací licenci, již Barrandov získal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Na původní pozici Barrandova zůstala ještě týden textová zpráva s upozorněním na změnu technických parametrů programu. V týdnu, kdy došlo k přelaďování Barrandova, klesnul průměrný celodenní podíl této televize na dospělém publiku na letošní minimum: 3,63 procenta.
ČTĚTE TAKÉ: Den velkého přelaďování: TV Barrandov v celé zemi, multiplex 2 na Černé hoře
Stanice rovněž připustila, že se jí v posledních měsících nevyplatilo měnit vysílací časy a stopáž dětského pásma Animáček. “Ukázalo se, že nebylo příliš štastné experimentovat s vysílacím časem Animáčka – na přání dětí a rodičů ho Televize Barrandov vrátila zpět do oblíbeného a úspěšného večerního času, stejně tak očekávání nenaplnil seriál Letící delfín vysílaný v premiéře 25 let po svém vzniku a nabízející unikátní záběry z továrny Aero Vodochody,” vypočítala Hrušová pro DigiZone.cz nepovedené projekty Barrandova za letošní první pololetí.
NAPSALI JSME: Nova za první pololetí lídrem. Bez Fandy, Smíchova a Telky by ale meziročně klesla
Naopak za úspěch televize považuje nedávno spuštěný projekt Léto s Čumáčkem, v jehož rámci mají diváci zasílat vtipná videa se svými domácími mazlíčky. “Mezi úspěšné formáty vlastní tvorby patří jak prime timové Což takhle dát si VIP a Intim Night, tak podvečerní Co bude dnes k večeři a Co je doma, to se počítá. Jednoznačným úspěchem je zavádění zpravodajských relací, zejména výkon Hlavních zpráv po rozšíření se začátkem v 18:30 a Noční Hlavní zprávy,” dodala PR manažerka TV Barrandov.