TV Barrandov dosáhla svého cíle, který si stanovila na svém startu před 11 měsíci, 11. ledna 2009. Generální ředitelka Janka Vozárová při spuštění vysílání uvedla, že se svým týmem chce v prvním roce dosáhnout podílu na sledovanosti 2 – 3%. Spodní hranici cíle televize překročila už po půl roce vysílání, v červenci 2009 a k nejvyšší stanovené metě dospěla začátkem prosince, tedy dříve než po roce vysílání. V dnešní tiskové zprávě o tom informuje mluvčí televize Janis Sidovský.
Průměrný share TV Barrandov stoupal kontinuálně, od zařazení do peoplemetrů se dostal výchozí hodnoty 1,91% v červnu na 2,86% v listopadu a 3 procenta za první prosincové dny. Nynější potenciál stanice se dle Sidovského pohybuje na úrovni 3,9% – 5,6%. V regionech, kde je porytí digitálním signálem sto procent dosahuje TV Barrandov těchto průměrných hodnot, což modeluje situaci potenciálu stanice při plném pokrytí signálem,
dodal Sidovský.