Neni nic jednodussiho, nez relevantni casti publikovat. Zatim veskere vyzvy k zverejneni (bez osobnich udaju) prechazite tichym mlcenim. Skoro to vypada, ze nechcete priznat vlastni chybu, protoze zverejnenim toho textu by se dokazalo kde je pravda :-)
O nikoliv... Rec je stale o tom, ze jste si neprecetl poradne smluvni podminky (vypovidajici o [ne]kvalite sluzby). Bohuzel nevime, co ve Vasi smlouve je a jak moc se to lisi od aktualnich vseobecnych podminek - ze kterych jedine muzeme vychazet. No, asi mate duvod to (Vy i Banani) tajit, kdyz nam to ukazat ani jeden nechcete... :-)
No, tu hromadu casu co jste venoval teto bezduche diskuzi jste nalezeni toho blbeho PDFka venovat mohl - bylo by to jiste uzitecnejsi. Nebo se bojite, ze by se s nalezem a publikaci toho souboru ukazalo, ze moc cist neumite? ;-))
Ano, smlouva je to podstatne - a jsme opet u toho, ze si ji nekdo zjevne neprecetl a ted place, jak je neco 'nekvalitni' :-)
Pokud si clovek precte vseobecne podminky, ktere jsou nedilnou soucasti smlouvy, tak zjisti, ze za slovickem "neomezeny" prenos se skytaji omezeni, kterych si zakaznik nevsimnul pri podpisu smlouvy a na ktere nasledne narazil. Detaily smlouvy bohuzel autor nepublikuje, takze se musime spokojit s textem vseobecnych podminek a dle tohoto pripad posuzovat. A tam zakaznik na tu "vadu" v omezeni trafficu upozornovan je a to nemuze nikdo poprit :-)
V uvedene analogii jde o totez, jako kdyz to 7ckove BMW od tebe koupi a pri nespokojenosti napise stiznost na titulni stranky novin. Vetsina normalnich lidi si ale poklepe na celo, a zepta se, proc ten blbec se pred koupi neseznamil se skutecnym stavem veci...
Zakaznik by si mel pravo stezovat, pokud by sluzba nedosahovala kvalit dohodnutych ve smlouve. Jaka je garantovana uroven sluzeb (dostupnost) sluzeb Banan.CZ a k jak dlouhym vypadkum dochazelo? V clanku nejak odpoved nenachazim :-)
Snazit se druhe oskubat normalni neni. Stejne tak ale neni normalni neprecist si smlouvu, kterou podepisuju a spolehat na nejake marketingove povidani / vyjadreni na forech a podobne... bohuzel i tento clanek dokazuje, ze lidi co nemaji potrebu cist to, co podepisuji je mezi nami stale dost.
Já jsem jasně v komentářích psal, že přiznávám svoji chybu, že jsem s banánem uzavřel smlouvu a že podobných háčků byla plná. Taky jsem ale psal, že pokud jsme někde chtěli hostovat, museli jsme takovou smlouvu podepsat, protože podobných kliček je ve všech ostatních smlouvách u ostatních společností plno. Společnosti se tím ve většině případů snaží bránit, banán to zase využívá k sebezviditelnění. Nejde tedy o to, jakou podepíšu smlouvu (protože nějaká klička je snad v každé smlouvě), ale o to, s jakou firmou (jak slušnou) ji podepíšu. Článkem jsem chtěl upozornit na přinejmenším neobvyklé praktiky banánů, vůbec jsem takto nechtěl nic reklamovat nebo podobně, jak se tady také někdo (nevim proč) domnívá a budiž mi anketa u článku, odkazy ve článcích a komentáře některých uživatelů důkazem, že tenhle banán je prostě prohnilý! Laskavě si znovu přečtěte mé první dvě věty v tomto komentáři (třeba 3x), abyste konečně pochopil, že smlouva, kterou jsem kdysi s banánem uzavřel, je už pro mě pasé a rozhodně mám v době zkoušek na práci jiné věci, než ve statisících souborech na disku hledat jedno blbé pdfko pro někoho, o kom si stejně myslím své.
Dobrý den, jediné dvě reakce na špatnou kvalitu webhostingu http://www.banan.cz , uveřejnil mobilaout, který láskyplně propaguje hosting nový a druhý je nějaké rajce.net, u kterého je jasné, že nemůže mít klasický hosting, z důvodu že poskytuje fotogalerii mnoho uživatelům. Což je logické že zde nemůžou hostovat velké projekty, protože velké projekty vyžadují vlastní server nikoliv webhostingovou službu.
nez jsem presel k vastnime serveru byl jsem nejakou dobu u http://www.isol.cz/ a naprosto bez problemu, takze asi tak, jinak by mne zajimalo, kdo pise tyhle nepodepsane prispevky, ze by pan Banik? Nebo jiny amater z technicke podpory bananu? :-)
Sluzba nedosahovala kvalit domluvenych ve smlouve a to z jednoducheho duvodu, ze zakaznik neodsouhlasil ve smlouve jakekoliv omezeni kvalit (dostupnosti), proto musi byt sluzba poskytovana v plne kvalite (dostupnosti).
Jak to, ze jsou nedilnou soucasti smlouvy? To jsou mozna stavajici podminky. On muze klidne tvrdit, ze kdyz on uzaviral smlouvu, tak zadne vseobecne podminky neexistovaly - a ted dokaz opak.
Dobre, cekal bych upozorneni ze strany bananu, ze na tenhle web proste nemaji, ja bych se persunul jinam, oni by mi vratili cast penez a bylo by vse v poradku, jde mi hlavne o jednani!
ne, cakal jsem, ze mi napisou napriklad: "Prominte, ale nejsme schopni utahnout takovou zatez, muzeme se domluvit na navyseni mesicni platby, nebo vam umoznime prejit jinam."
Aha, super, takze sluzby fy Banan muzeme prirovnavat k Trabantu....
Ne - ted vazne, nechtel bych urazet Trabanty. Nicmene - je UPLNE jedno, zda zakaznik za sluzbu zaplati 1 Kc nebo 1 000 000 Kc - podstatne je, zda sluzbe splnuje to, co bylo slibeno pri uzavreni smlouvy a cena je uplne nepodstatna.
Analogie - prodam ti 7ckove BMW za 100.000 a ty za chvili zjistis, ze to jede jenom v liche dny a kdyz je tlak vetsi nez 1000 kPa. Muzu argumentovat "co jsi cekal za ty prachy" nebo spis bys ty mnel argumentovat, ze jsem te na tuto zavaznou vadu mel pri koupi upozornit?
Hele, zase mlzis. Zakaznik si nestezuje na omezeni trafficu ale na CASTE a DLOUHODOBE vypadky webu!!! To s trafficem nema NIC spolecneho (melo by, kdyby treba web byl nedostupny koncem mesice/dne z duvodu vycerpani prenosove kvoty - ale tomu tak nebylo!)
Analogie - naopak, vetsina lidi si poklepe na celo, co je to za neseriozni chovani neuvadet takoveto zavazna omezeni pri prodeji. To je prave rozdil mezi tebou a vetsinou normalnich lidi - ty si myslis, ze proste je normalni snazit se ty druhe co nejvice oskubat a mit co nejkomplikovanejsi smlouvy, aby se v nich dalo ukryt cokoliv. Vetsina lidi je timto chovanim ale otravena a povazuje je za nemoralni.