Tour de France katapultovala ČT 4 u dospělých mužů na podíl 15,61%

27. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
27. 7. 2011

UVNITŘ GRAF Na úroveň Primy nebo prvního programu České televize se dostal během vysílání etap cyklistické Tour de France sportovní kanál ČT 4 u mužů starších patnácti let. V této cílové skupině dosáhla ČT 4 během vysílání 74 hodin přímých přenosů průměrného podílu 15,61 procenta, zatímco u žen starších patnácti let to bylo jen 4,21 procenta. U nejširší cílové skupiny diváků starších patnácti let bez rozlišení pohlaví to pak bylo 9,25 procenta, informoval mluvčí ČT Ladislav Šticha.

K TÉMATU: ČT 4 ve čtvrtek čtvrtou nejsledovanější televizí po Nově, Primě a ČT 1

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Sledovanost závodu se zvyšovala s tím, jak závod postupoval. Nejsledovanější byl přímý přenos z předposlední etapy v pátek 22. července, kdy se dívalo v průměru 208 tisíc diváků starších patnácti let (sledovanost 2,4 procenta; podíl na publiku 15,58 procenta), uvedl Šticha. K přímým přenosům z jednotlivých etap ČT 4 vysílala každý večer i studia se sestřihy toho nejzajímavějšího z proběhlého dne. Celkově tato studia zabrala 17 hodin vysílání a v průměru je sledovalo 50 tisíc dospělých diváků.

Celkem přímé přenosy závodu a premiérová studia zasáhly (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost) 2 miliony 343 tisíc dospělých diváků, doplnil mluvčí ČT. Kavčí hory zaznamenaly celou řadu kladných diváckých ohlasů na vysílání Tour de France ve vysokém rozlišení obrazu na pozici ČT HD. Diváci přitom oceňovali nejen sportovní rozměr, ale také vizuální zážitek zprostředkovaný zejména leteckými záběry na přírodní scenérie a historické stavby nacházející se na trase Tour de France, vysvětlil Šticha.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).