Naprosto nechapu Vas prispevek. Nejsem duchodce ani nezamestnany, delam v oboru IT a pritom neprovolam rocne vic jak 1000,-. A proc bych vubec mel? V dobe internetu, kdy lze vsechno vyridit mailem, nebo pres instant messaging, mi vskutku nejde do hlavy zavislost nekterych jedincu na mobilnich telefonech, jejich potrebe neustale nekomu volat a jeste se s takovou uchylkou chlubit...
jj, nejlepší jsou ty protesty, při kterých postihnu i ty nezúčastněné kolemjdoucí.
Fungují takhle třeba tolerantní sebevražední teroristé, když se jdou odpálit do davu na tržiště.
A nebo féroví odboráři, když se rozhodnou blokovat hlavní dopravní uzly, aby v kolonách stáli i ti kterých se to netýká.
Asi tak mi zní ".. a naštvat i ty zákazníky, kteří neprotestují".
Co na tom, že si tím protestující podporu veřejnosti nezískají. Ba přesně naopak.
Já problém nemám a to i přesto, že mám asi nejdražší tarif, tj. předplacenku. Nejvíce mě baví, když se mě libovolný operátor snaží přesvědčit, že mě ušetří spoustu peněz a hádá se se mnou, když já říkám, že neušetří. Nakonec dojde na to, že se zeptá kolik protelefonuji měsíčně a já odpovím, že měsíčně to nemám spočítané, ale za rok asi tak 200-400kč... Já totiž vlastně ani moc netelefonuji a když, tak to co potřebuji vyřídím do 1 až 2 minut... Nechápu, proč někdo hodiny telefonuje s kamarády (kamarádkami), místo aby se sešli někde ( v hospodě, na fotbálku, dámy u kadeřníka ;-) ...) a pokecali si "zadarmo"...
Jste si jistý, že tohle rozdělení na úchyly a neúchyly je fakt objektivní? :)
A nebo jen zbožné přání, aby za úchyla byl ten druhý? :-)
Nějaký zdroj na sociální výzkum?
Já si osobně také nemyslím, že by lidi, když odečtu pracovní telefonáty, museli provolat nějaké značné objemy minut.
Na druhou stranu, každému jak se mu zlíbí.
Kdo chce ať si protelefonuje třeba celou výplatu. Kdo nechce, ať se s lidmi baví a stýká třeba jen osobně. A kdo chce, tak si to mezi extrémy vybalancuje dle svých požadavků.
Asociál a úchyl může být kdokoli. Ale také nemusí.
Rozhodně ale počet provolaných minut tím lakmusovým papírkem nebude. :)
Jenže VoIP je jediné řešení! Pochopte už, že "protesty" nic nevyřeší, protože čím operátorovi vyhrožujete, když Vám nevyhoví?
"Dejte mi slevu, protože když mi ji nedáte, tak to koupím za plnou cenu!"
To je opravdu SMĚŠNÉ! Neříkám, že je celá ČR kompletně pokrytá FREE WIFI, ale BOHATĚ stačí, když si do mobilu nainstalujete třeba Voocall a prostě například JENOM DOMA budete volat přes VoIP za 1,5Kč, které operátor od Vás nedostane a kvůli ušetřeným penězům si můžete snížit paušál.
Ale tyhle protesty jsou opravdu výsměch - nic neřeší. Je to jako kdybyste dělal bojkot internetového obchodu stylem: "Dnes se od Vás nic nekoupíme, jste tak drazí, objednávku na protest pošleme všichni až zítra!" :-D
Ovšem: "Nenakoupíme u Vás, jste drazí, nakoupíme hned teď u KONKURENCE" - to už je jiná, protože tomu už se "směje" málokterý obchodník.
Mobilní telefon zcela nahraditelný zatím není - ale ono bohatě stačí, když si pořídíte VoIP, mobilní VoIP, Skype (na PC i v mobilu) a když budete někde u WiFi (doma, v práci, u rodiny, u kamaráda, v kavárně, v hospodě), tak budete využívat hovorů přes VoIP a Skype a místo SMS budete posílat zprávy na Skype, ICQ nebo i FB.
Přece jen když operátorům klesne průměrná útrata z 500 Kč na 100 Kč, tak se budou muset chytnout za nos!
Chvaluji bojkot operátorů, ale nemyslím si, že by to k něčemu bylo. Bohužel v naší zemi neexistuje konkurence a myslím, že všichni operátoři mezi sebou mají nějakou dohodu, že ani jeden s cenami nepůjde dolů a lobisti na ČTU nepovolí nic, aby se to změnilo. U nás si tyhle instituce jako Banky a Operátoři dělají co chtějí, jinde na západě by si jejich mateřské společnosti nedovolili to co u nás. Jak je jinak možné žé máme všechno 2x až 3 krát dražší a s našimi nekvalitními službami. ČTU nemá páku na nic a to je i vidět na kopcích okolo, kde vedle sebe stojí tři stožáry každého operátora, také skoro české fenomén, jinde se musejí domluvit. Jediné co by mohlo pomoc je nějaká velká demonstrace nebo defenestrace na příslušných místech.
(toto je jen můj osobní názor nepodložený konktrénimi důkazy) ale když v německu mají lepší ceny za třetinu tak je tu asi něco špatně ..:( Whef
nemyslím si, že by mezi sebou museli mít nějakou dohodu. Proč?
Prostě jednou jsou nastavené ceny a každým rokem se budou nepatrně snižovat. Účelem nabídek je, aby se velmi těžko srovnávali s konkurenci a pokud možno vypadali každým rokem lépe a lépe, ačkoliv marže operátora zůstane stejná.
Pokud by stejně nějaký operátor snížil opravdu razantně ceny, tak si vůbec ničím nepomůže. Konkurence je bude muset snížit taky a všichni tři ostrouhaj a zákazníci budou spokojeni.....jenže jim zrovna o zákazníky v první řadě nejde ;)
No už jsem myslel, že se tu "pro změnu" nebude takovej nesmyslnej post. Hned za tohle by se mohli přidat "kolegové", co tu začnou zas vnucovat volání přes VoIP jako náhražku mobilního volání a s tvrzením, jak jsou free wifi vlastně všude...
Osobně vás tipuju na důchodce, co si všechno řekne v 6 hodin ráno v autobuse a pak samozřejmě nemá potřebu někam volat....
Nebo prostě nezaměstnaný jedinec, co nemá žádné kamarády ;)
Ksakru to jsem ale hlupák, že těch 20minut cestu do práce autem nevyužiju nějak lépe....třeba hulákáním z okýnka? ;))
Nepochopil jste to. Primárně samozřejmě nejde o to naštvat ostatní zákazníky, ale zorganizovat takový protest, aby to operátor pocítil. A takových pár naštvaných velkých firemních zákazníků, to už může stát za to.
Když lidi vypnou telefon, tak to operátorovi nevadí. Vždyť si ty minuty horvoru většina lidí už stejně zaplatila v paušálu, jen je pak nevyužije :-)
úchylkou? To je jak kdybych tu moralizoval, že chodit si popovídat do hospody je jenom pro trosky, co chlastaj.....proč jste nenapsal třeba do parku? :))
Na tom, že využiju čas v autě třeba tímto způsobem nevidím rozhodně nic úchylného. A propo nemám rád lidi, co takovýmto způsobem kritizují něco, kde oni jsou pravý opak.