Tesco pouští do prodeje vlastní chytré televizory Technika

4. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Obrazovou a zvukovou kvalitu bez osobní návštěvy řetězce posoudit nelze, nicméně je jasné, že jedním z problémů, které budou mít nové televizory, je absence lokálních aplikací.

Obchodní řetězec Tesco, který provozuje na našem území mimo jiné více než dvě stovky obchodů, pouští do prodeje vlastní televizory Technika, jež by měly zákazníky nalákat především nízkou cenou. Smart TV je tak další aktivitou firmy, pro níž už provozuje společnost Banaxi Limited Ltd. on-line videopůjčovnu Clubcard Kino. Produkty pod značkou Technika s úhlopříčkou 32, 42 nebo 50 palců najdou zákazníci v oddělení elektroniky. Nejmenší úhlopříčka vyjde na 6299 Kč, prostřední na 8499 Kč a největší na 11 499 Kč.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Televizory Technika míří především na nenáročné uživatele
Autor: Tesco Česká republika

Televizory Technika míří především na nenáročné uživatele

ČTĚTE TAKÉ: Tesco začalo ve své videopůjčovně nabízet filmy s duálním zvukem pro Smart TV

Obrazovou a zvukovou kvalitu bez osobní návštěvy některého z řetězců posoudit nelze, nicméně je jasné, že jedním z problémů, které budou mít nové televizory Technika, je minimálně absence lokálních aplikací. Televizory pro řetězec Tesco mají implementované v rámci „smart prostředí“ widgety Flickr, CineTrailer.tv, Daylimotion, AccuWeather, Facebook, Twitter a YouTube. O řadě lokálních portálů jako HBO GO, FilmBox Live nebo Voyo.cz se firma vůbec nezmiňuje, stejně jako o případné podpoře technologie HbbTV.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).