V neděli 29. srpna začne na českých obrazovkách mezi komerčními televizemi Nova a Prima boj o diváka, jaký zde ještě nebyl, naposledy možná v roce 2005 během vysílání reality show Big Brother a VyVolení. Několik dní před startem obou zábavných formátů je to bohužel hodně znát a aktivity obou kanálů mohou paradoxně mít na diváky opačný účinek.
Jak Nova tak i Prima propagují ve svém vysílání talentové show na každém kroku. Televizní diváci už si možná zvykli na to, že vedle loga české komerční dvojky se objevil doplněk „má talent“. Nova naopak ve svém večerním programu (vysledováno u filmu Trhala fialky dynamitem) nasadila do pravého horního rohu přibližně každých deset minut okno, ve kterém se objevuje logo Talentmania s dodatkem Už za X dní
. Podobné promo má i Prima v pravém dolním rohu obrazovky.
Diváci jsou lákání i na talentové show prostřednictvím hlavních zpravodajských relací. Například ve včerejších Televizních novinách Novy se příspěvek k Talentmanii objevil v jejich druhé části přibližně po sedmnácti minutách. Stejný pořad byl propagován také ve Snídani s Novou prostřednictvím režiséra Zdeňka Trošky, který je jedním z porotců. Prima připravuje propagaci Česko Slovensko má talent prostřednictvím speciálního víkendového vydání VIP Zpráv. JOJ navíc dnes pustí první ochutnávku na svou talentovou show prostřednictvím Facebooku a internetu.