Ano, samozřejmě může přibývat od jiných operátorů, ale to by zase tomu jinému operátorovi museli zákazníci ubývat.
Pokud všichni tři hlásí růst, tak se prostě jedná o cross sell a né o "nové zákazníky".
Navíc smysl dělat agresivní marketing má jenom v případě, kdy není celý trh nasycen. Jestliže využívá nějakou službu 100% potencionálních zákazníků a začnu dělat agresivní marketing, tak konkurence začne taky, já pak musím ještě přitvrdit... A skončíme na maržím v promilích a nehorázných nákladech :-). Proto operátoři své "protinabídky" jenom tak lechtají, aby byly plus mínus u všech stejné...
I když by samozřejmě kdokoliv z nich mohl dát tarif za 350 Kč neomezené všechno po ČR a k tomu předplacenku s cenou 0,6 Kč/min, SMS a Internet zdarma.
Tím by konkurenci naprosto "odrovnal", ovšem ona by musela ceny snížit taky a dopadlo by to tak, že by FLATy místo 700 Kč stály půlku a jinak by se poměr zákazníků moc nezměnil.