Nejsem vůbec příznivcem O2, ale na prázdniny jsem si přes "Moje konto" zvýšil rychlost ADSLka na chatě (O2) na maximálně možných 6M. Teď jsem to chtěl snížit. Nejprve mi pravda vlila do žil adrenalin hláška v aplikaci Moje konto : "nelze měnit službu" ale po telefonátu na technickou podporu a posléze na obchodní oddělení bylo vše OK. Změnu na 8M a snížení poplatků provedli do 2 dnů, sice mi nabízeli balíček O2 DUO , ale nikterak změnu balíčkem nepodmiňovali. I když balíček je zřejmě pro mne výhodný počkám si ještě na případný unbundlig smyčky k lepšímu operátorovi. Ale změnu zvládli bez problémů.
ahoj,
zmena na 8mbs respektive na 16mbs jde, staci pohrozit prechodem k jinemu operatoru a hned to jde. Operator O2 linky omylem potvrdil, ze maji narizeni zvysit rychlost linky ihned, kdyz zakaznik zacne hrozit vypovedi.
Rychlost zvednuta do 3dnu ze 2mbs na 8mbs.
Tak jsem se tedy koukl a nechal si ověřit, jestli je vůbec ta vyšší rychlost možná, bez úspěchu. Tak jsem si tedy nechal ověřit jaká je vůbec možná a výsledek
Na Vaší lince není z technických důvodů možné zřídit zvolenou službu.
To je zajímavé, už tři roky ji mám a nejméně jednou za měsíc volá nějaká medová holka od nich a nutí trio, duo a kdovicoještě. To bych měl přestat platit, když to vlastně není možné abych to měl.
Jde to i bez výhrůžek. Zařízeno dnes telefonicky bez obstrukcí, s upozorněním, že budu platit za 8M i když linka aktuálně zvládá jenom 6M (pořád levnější než minulých 4M) a s nezbytnou nabídkou dalších služeb (IPTV), slušně odmítnutou. Předpokládaný termín: jeden týden. Vedeno jako firemní linka.
UPC se chová stejně jako Telecom ( O2 ) do zrychlení se mu nechce-přitom na slovenských stránkách upc.sk již mají velmi slušnou nabídku až 30 Mbit za 999 k apod.
Co takhle kdyby redaktoři zjistili co bude UPC dělat ?
Des jsem volal na O2, jestli by mi nezvisili rychlost netu. Operatorka zacala tim, ze mam balicek O2 Trio a tam bude automaticky navisena rychlost 15. 10. 2008. Tak jsem ji rekl, ze sem se docetl na netu, ze si mohu zazadat o idividualni zmenu a hopla za 2 dni bych mel mit 5M (ted mam 2M). :-)
Zavolal jsem na 800 02 02 02 a zeptal se, jak jsem daleko od jejich ústředny.
Odpověď byla. moment... bohužel tuhle informaci tady nemám. Zadali to jako požadavek na zjištění (5-ti denní lhůta na vyřízení - na to se nezlobím).
Jestli spěchám, tak pošlou technika co to přeměří, ale zaplatím si to. (A dost bych věřil, že bych to zaplatil a zadarmo by si to pak aktualizovali u sebe).
Na http://www.zrychlujeme.cz/ se dá dle zadaného čísla zjistit předpokládaná rychlost pro danou stanici, což je v konečném důsedku důležitejší než vzdálenost od ústředny i když ta je v předpokládané rychlosti nesjpíše implicitně zahrnuta.
Tak to já si nemůžu stěžovat, pár měsíců závazku za vyšší cenu mi zbývá, ale dali si říct, a mohu přejít na rychlejší (a levnější :-) pouze se zbývajícím závazkem. Zatím jsem s nimi rozhodně spokojenější, než předtím s Telekomem - a to upozorňuju, že jedu přes jejich přeprodej.
Opět jsem s nimi mluvil. Je to prostě hrůza co tam občas pracuje.
Díky bohu jsem se nakonec po 4 zavolání dostal do spáru nějaký rozumný ženský, která někam zmizela a pak přišla s tím, že být to na ní, tak podle toho co někde vycucla, tak by si tu službu nedávala.
S tím, že zřídí objednávku a pošlou techniky na přesnější přeměření. A pak objednávku zruším a nic nehradím.
Prý jsem od ústředny 1270m, ale, že jí z nějakého reportu vylezla nějaká hausnumera, že si ani není úspěchem moc jistá.
Od 1. 9. 2008 dochází ke změně naší nabídky DSL pro nové zákazníky, kteří si zřízení služby objednají po tomto datu. V naší nové nabídce jsou již pouze rychlosti až 8192/512 kbit/s za 395,- Kč (bez DPH) a 16384/768 kbits/s za 595,- (bez DPH). Pro stávající zákazníky se služba nemění, nedochází k automatickému navyšování ani k úpravě ceny.
A ještě, že mohu uzavřít dodatek ke smlouvě, jenže pak cena je někdě úplně jinde (6995 Kč bez DPH za 8 Mbps). To ať si strčí někam.
Po mě chtěli RČ jenom, když jsem jim volal sám a z hlavy jsem nevěděl svoje tel. číslo.
Tak jsem jim ho dal, aby si mě dohledali. Nejsem zase takový paranoia. Umím si živě představit co dělá operátor na druhé straně. Stějně to RČ tam mají od nás uložené, tak co. Jen si mě potřebuje rychle najít.
Na stránkách O2 se dá ověřit dostupnost služeb na dané telefonní číslo. Tam si pak vybrat službu O2 INTERNET ADSL 8M a objednat si ji. Ne dole na nabídku O2 DUO,tato nabídka je jako první nabídce služen možných k zadané telefonní lince. Vyplnit údaje o definitivně objednat :-). Není to velký problém. Jinak opravdu pohrozit i vyplacením závazku a snahu odejít opravdu pomáhá. U ostatních jste jako nový zákazník a tudíž až 8Mbitová linka :-)
Na nás vymysleli dobrej fígl, zavolal nám 31.8.2008 operátor a nabídnul nám balíček DUO místo oddělených tarifů volání/adsl. Na přímý dotaz, jestli se to vyplatí, když se má zrychlovat ADSL, mi tvrdil, že od 1.9. se to týká jen nových zákazníků a stávající MUSÍ počkat na únor a že tedy změna tarifu to neuspíší. Kvůli 300 volným minutám jsme souhlasili. Překvapení bylo když v září přišel leták, že změnou na DUO lze získat 8Mb/s za méně peněz. Na péči o zákazníky mě ale odbyli, že DUO už máme a tudíž teď už opravdu musíme počkat na ten únor :( Je to pakáž.
mě taky slibovali že mi to zrychlej, o2 trio jsem si objednal i s počítačem navíc, a pak slibovali že v týdnu po 15.10 to zrychlej ... je 30.10 a seznam se mi načítá minutu ....
GTS Novera bohužel zcela zklamala, protože rychlejší ADSL je pouze pro nové zákazníky. Stávající mají smůlu. Jakmile nám (firmě) u nich vyprší smluvní doba, okamžitě odcházíme k jinému ISP.