Čím chtějí nalákat? Věřím, že především "nutností". UPC není zdaleka všude tam, kde telefon. V té naší díře je UPC jen v panelácích a bytových domech. Do našeho domku UPC kabel táhnout nebude. ADSL tu jde (ovšem pomalu).
Tahle konkrétní nabídka pak kombinuje zoufalost lidí s (na tu bídu) výhodnější nabídkou a chtějí si to pojistit na dva roky.
Ano, ale teď jsem měl spíše na mysli tuto konkrétní nabídku. U takového UPC mám internet 10 Mbit za 299 Kč bez úvazku na jak dlouho chci (a ještě k tomu mám zařízení zdarma). U O2 stojí o něco pomalejší varianta 750 Kč měsíčně. Čím chtějí nalákat nové zákazníky? Na téměř bezvýznamné slevy na jinak předražené volání (které mají i se slevami dražší, než konkurence)? Kvalita služeb také nulová. Nedivím se, že ročně přícházejí a tolik zákazníků.
Bohužel v tom máte pravdu. Nicméně myslím, že na tohle O2 docela hřeší, ač si to zatím neuvědomuje. To že není dostupnost jiných služeb teď, ještě neznamená, že nebude nikdy. Myslím že velký potencionál představují zejména regionální poskytovatelé.
Vzpomeňme dobu, kdy mít rychlejší připojení znamenalo, si pořídit buďto předraženou ISDN od tehdejšího Telecomu (který se mimochodem imho v mnohém od dnešního O2 příliš neliší), anebo čím dál více dostupnější připojení přes Wifi sítě, mnohdy tvořené komunitně nebo komerčními regionálními poskytovateli, mnohem cenově dostupnější.
Dnes díky špatné cenové politice a příliš velkému sebevědomí velkých molochů regionální poskytovatelé opět investují do infrastruktury a brzy ve většině měst, minimálně okresní úrovně a přilehlých obcích, bude dostupné levné vysokorychlostní připojení pomocí optických sítí nebo novějších bezdrátových technologií.