Hlavní navigace

Telefónica O2 spustí 3G síť v téměř 40 dalších městech

18. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica O2 hodlá ještě do konce letošního října rozšířit pokrytí své UMTS sítě na 40 procent české populace – díky spuštění sítě třetí generace v dalších 37 městech. K dnešnímu dni je UMTS síť našeho největšího telekomunikačního operátora nově dostupná v Chrudimi, Havlíčkově Brodě, Mladé Boleslavi, Mostě, Táboře a Třinci. Do konce tohoto měsíce se mají 3G sítě Telefóniky O2 dočkat také obyvatelé Mělníka, Sokolova a Vsetína.

Telefónica O2 hodlá ještě do konce letošního října rozšířit pokrytí své UMTS sítě na 40 procent české populace – díky spuštění sítě třetí generace v dalších 37 městech. K dnešnímu dni je UMTS síť našeho největšího telekomunikačního operátora nově dostupná v Chrudimi, Havlíčkově Brodě, Mladé Boleslavi, Mostě, Táboře a Třinci. Do konce tohoto měsíce se mají 3G sítě Telefóniky O2 dočkat také obyvatelé Mělníka, Sokolova a Vsetína.

WT100

Do konce září pak Telefónica O2 slibuje zpřístupnění své 3G sítě pro Benešov, Břeclav, Českou Lípu, Český Krumlov, Domažlice, Hodonín, Jičín, Jindřichův Hradec, Karvinou, Klatovy, Louny, Opavu, Pelhřimov, Rychnov nad Kněžnou, Trutnov, Uherské Hradiště, Vyškov a Znojmo. Do konce října se pak mají dočkat i zákazníci Telefóniky O2 z Blanska, Chebu, Chomutova, Příbrami, Rakovníku, Přerova, Kroměříže, Prostějova, Svitav a Třebíče.

V rámci nové kampaně Telefónica O2 přichází se značkou Chytrá síť, která má zastřešovat všechny datové technologie, které zmíněný operátor v současnosti provozuje. Značka bude využívána v rozsáhlé reklamní kampani, kterou Telefónica O2 rozpumpuje 23. srpna a poběží až do konce října. Operátor chce svou síť prezentovat jako prostředek pro optimální využití přenosných počítačů a chytrých mobilů. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).