Před rokem a půl jsem měl problémy se svým mobilním operátorem, šlo o přetíženou BTS v lokalitě, kde máme kancelář. Na infolince mi taky nejdřív tvrdili, že mám určitě špatně nastavený telefon, že si nikdo jiný nestěžoval atd. Votravoval jsem je usilovně jako vocas asi týden než přiznali, že mé tušení je naprosto správné. Za další týden bylo všechno v pořádku. Kdybych se choval podle vaší rady, asi by se mi dodnes nikdo do kanceláře nedovolal nebo bych už dávno operátora změnil.
Naopak spolecnosti jako Ipex (poskytovatel site GIN), tedy nikoli ti 'nejmocnejsi' maji sve zaznamy temer v poradku, vcetne vyjmutych a dale delegovany IP rozsahu... - muzete doplnit dalsi, ja pisu o vlastnich zksuenostech.
Nerikam, ze se mylite a verim, ze chtete mit na svem pisecku stejny poradek jako my. Problem je, ze nekteri jmenovani ISP se nijak nezajimaji ani o sve rozsahy, ani o reverzy, dokonce ani napr. o zalozni DNS servery ci MX zaznamy, ackoli to zakaznikovi nabizeji jako soucast urcite sluzby a je nutno je nekolikrat urgovat, aby nastala naprava. Je hezke, kdyz se spolecnosti ohaneji ISO normou apod., ale zakaznik z toho predevsim ma zbytecne mnozstvi ztraceneho casu (ktery navic zaplati). Nechci pausalizovat, ale z velkych ISP nemam dobry pocit ani z jednoho, chapu ze neco se muze pokazit, rozsypat bez priciny apod. (taky jsem to zazil na vlastni kuzi), ale systemova neschopnost se za to schovavat neda...
verim, ze chtete mit na svem pisecku stejny poradek
Nevim, jestli nedochazi k nejakemu nedorozumeni - co si myslite, ze je muj pisecek (ja jsem prevazne externi spolupracovnik koncovych uzivatelu Internetu - tedy ten, kdo podle me vlastni teorie je odpovedny za to, ze za korektni reverzy odpovida on - a take si je u ISP zarizuji aniz by me napadlo, ze to zaridi bez meho pozadavku on) ?
To je jedna ze zakladnich vlastnosti el. posty. Pri prijmu jakehokoliv dopisu tedy po celou dobu jeho existence nesmite nikdy zapomenout na to,z e vlastne VUBEC nevite kdo vam ho poslal, a, zejmena, ze to vubec nemusela byt ona osoba, ktera se zda, ze ho poslala.
Bohuzel, a to je problem nejen el. posty, laicti uzivatele proste NEVEDI jakymi nastroji to zachazeji a manipuluji a pak se divi a/nebo zbytecne rozciluji, kdyz ceran skrinka reaguje jinak, nez jak oni (bez znalosti toho jak vec orpavdu funguje) odhadli.
Nevim proc, ale mel jsem jakysi dojem, ze nejste uplne laicky uzivatel a alespon ta naprosto zakladni pravidla ovladate. Pak byste ale z dosleho dopisu nikdy nemohl dovodit to, co jste dovodil. Takze jsem se mylil. Byt laik samozrejme neni telesna vada - ale jak vidite, pouzivat nejakou sluzbu a nevedet nic o jejich vlastnostech muze byt nekdy slusny napor na nervovou soustavu. Osobne se domnivam, ze vam hladina adrenalinu na zdravi nebezpecne hodnoty stoupla naprosto zbytecne. Od Telecomu klidne odejdete, jeho pece o zakaznika opravdu casto stoji za houby, opravdu vam neprilis ochotne pomahali ve vasem problemu a mate tedy plne pravo byt s nimi nespokojen. Ale at uz prejdete ke komukoliv, vazne doporucuji si zjistit neco o nastrojich, ktere pouzivate - jinak se dockate prekvapeni a z neho pramenici nespokojenosti naprosto vsude, bez ohledu na to ke komu prejdete ...
Kazdopadne, teziste problemu neni v technickem problemu samem, ale ve zpusobu, jakym ho SPT, kdyz uz se takovy problm vyskytl, resi, tedy spise neresi ...