Poslední nedělní klání dvou talentových soutěží na Nově a Primě přineslo ještě jedno překvapení. Dosud vedla novácká soutěž Talentmania nad soutěží Česko Slovensko má talent na Primě pouze u nejširší divácké skupiny lidí starších patnácti let, tuto neděli však Nova poprvé svojí soutěží porazila Primu i v klíčové skupině diváků od 15 do 54 let. Právě na tuto skupinu Nova cílí při prodeji reklamních časů.
TABULKA: Vývoj sledovanosti talentových show na Nově a Primě
Talentmanii v neděli sledovalo v průměru 596 tisíc diváků v této cílové skupině, což Nově přineslo průměrný podíl 28,21 procenta. Česko Slovensko má talent vidělo ve stejný čas průměrně 507 tisíc diváků při podílu na sledovanosti 23,55 procenta. Podobný trend má vzájemný souboj talentových soutěží i na Slovensku, kde nejprve vedlo Česko Slovensko má talent na Jojce nad Talentmanií na Markíze. Nyní se situace obrací.