Souboj talentových soutěží na Slovensku vyhrává stejně jako v Česku pořad Česko Slovensko má talent. Čtvrtou nedělní část této soutěže sledovalo na televizi Joj poprvé více diváků než konkurenční Talentmanii na Markíze. Zatímco originálnímu Talentu na Jojce dalo přednost v průměru 822 tisíc diváků starších dvanácti let, Talentmanii na Markíze vidělo 747 tisíc diváků. V podílu na dospělém publiku dosáhla Joj hodnoty 39,4 procenta, Markíza 36,3 procenta.
K TÉMATU: Talent na Primě tentokrát pokořil Talentmanii na Nově o 200 tisíc diváků
Televize Joj zvítězila podle serveru Mediálne.sk i v cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou komerční televize prodávají reklamu. Česko Slovensko má talent v této skupině v neděli zaujal 43,3 procenta publika, Talentmania pouze 36,9 procenta. Je to vůbec poprvé, co Joj zvítězila se svojí talentovou show v obou cílových skupinách. Trend nárůstu sledovanosti jejího Talentu je ale zřejmý již delší dobu, stejně jako úbytku diváků Talentmanie na Markíze.