Vlákno názorů k článku Také si kupujete včerejší noviny? od _pepak - Můžu mít zvědavý dotaz? Proč vlastně ty noviny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 7. 2011 6:52

    _pepak (neregistrovaný)

    Můžu mít zvědavý dotaz? Proč vlastně ty noviny čtete? Píšete, že kvůli komentářům a úvahám to není. Kvůli popisu událostí asi taky ne, ty jste si mohl přečíst o den nebo dva dříve na internetu. Zabít čas jste taky mohl na internetu, takže to asi taky nebude ono. Předpokládám, že kvůli reklamě a řádkové inzerci taky ne. Tak proč vlastně? Napadá mě tak akorát loajalita (proč ne, ale je to dostatečný motiv pro dlouhodobé placení skutečných peněz?) a výběr zpráv (ale liší se výběr zpráv nějak zásadně v papírovém DNES od internetového iDNES?). Fakt by mě to zajímalo, a pana Handla asi taky, protože právě o tom ten jeho článek je - co dnes noviny mají, co není v lepším provedení a za menší peníze k dispozici na internetu?

  • 16. 7. 2011 16:45

    Přemysl Kledrowitz (neregistrovaný)

    @repulsive
    >> legrační.

    Co je legrační? Nerozumíš-li, co říkám, nestyď se a zeptej se. Pokusím se ti vysvětlit.

  • 16. 7. 2011 10:37

    Přemysl Kledrowitz (neregistrovaný)

    Neznám český žurnalistický a zpravodajský trh. Vím, jak věci fungují v Státech a Spojeném Království. Papírová periodika nevydělávají prachy na prodeji v stáncích nebo předplatném. Prachy z prodeje nekryjí ani náklady na papír a tiskárnu. Papírová periodika získávají příjmy z prodeje reklamy a řádkové inzerce.

    Webová sídla jako Craig’s List šlohla řádkovou inzerci papírovým deníkům. Webová sídla jako Gawker "šlohla" reklamu a navíc ušetří na papíře a tisku.

    @Jan Handl
    >> původní autorské texty, tedy komentáře a úvahy, jsou to, co drží noviny nad vodou

    Nesmysl. Nečtu MF Dnes kvůli komentářům. Nečetl bych ani tvůj fejeton, kdyby nebylo pomalé sobotní ráno. Jediné "periodikum," které lidé čtou kvůli komentářům, je Huffington Post, neboť autoři jsou celebrity.

    @Jan Handl
    >> nárůstu prodaného nákladu [papírových novin] se už asi nikdo jen tak nedočká. To je prostě fakt.

    To není fakt a mýlíš se. MF Dnes, Právo, Blesk atd jsou známé značky. Mají omnoho větší pravděpodobnost být úspěšní a bohatí než e15 atd.

  • 16. 7. 2011 14:45

    repulsive (neregistrovaný)

    Neznám český žurnalistický a zpravodajský trh. ...

    >> původní autorské texty, tedy komentáře a úvahy, jsou to, co drží noviny nad vodou

    Nesmysl. Nečtu MF Dnes kvůli komentářům. ...

    legrační.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).