Také minulý týden Nova nedosáhla 40-procentního podílu na trhu

9. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
9. 8. 2007

Televizi Nova se ani minulý týden nepodařilo dosáhnout magické hranice čtyřicetiprocen­tního podílu na trhu, kterou před letními prázdninami běžně překračovala. V týdnu od 30. července do 5. srpna vykázala v celodenních číslech podíl 37,97 procenta u skupiny diváků starších patnácti let. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si polepšila na 38,11 procenta.

GRAF: Sledovanost televizí – 31. týden (PDF, 25kB)

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Nově se nedaří prakticky od posledního červnového týdne, kdy přešla na letní programové schéma plné repríz. Ani to však neodradilo generálního ředitele Petra Dvořáka od toho, aby na středeční tiskové konferenci k podzimnímu programovému schématu Novy poučoval novináře, že sledovanost Novy neklesá a diváci od ní neutíkají ke sledování DVD, internetu a jiným volnočasovým aktivitám.

Dvořák však na tiskové konferenci prozřetelně prezentoval výsledky Novy za první pololetí letošního roku, tedy pouze do 30. června. Teprve po tomto datu začala sledovanost Novy rapidně klesat.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).