Jen ještě doplnění, kromě ČTU zažaloval T-Mobile pro jistotu i Český bezdrát , kdyby jako ten první soud nedopadl podle jejich představ.
Zákazníci EriMobile mohou být ale v klidu, služby virtuálního operátora poskytujeme od roku 2015 a budeme je poskytovat i nadále. Vyhráli jsme spor po dvou letech u ČTU, vyhrajeme i u obou soudů, když to bude zapotřebí. T-Mobile se mílí pokud se domnívá, že v ČR mu všechno projde, neprojde ...
Pevně ale věřím, že zástupci T-Mobile začnou uvažovat rozumě a domluvíme se na takové Smlouvě, která oběma firmám umožní fungovat na mobilním trhu v ČR. Od EriMobile mají dlouhodbě výnos ve velkoobchodních cenách za SIM (ARP) přes 600 Kč/měs. bez DPH a to je dvakrát více než mají v průměru od koncových zákazníků...
Docela bych chtěl vidět okamzik, TMO kancelář plnou lidí placených za to, aby se přesně toto nestalo. Bariera vstupu na trh se pomalu hroutí.
TMO/O2 si s virtualy vytírají zadnici. Analýza relevantních trhů stále nikde,
Pan Benýšek je bojovník, první v linií, tleskam. Tleskam ČTU, že aspoň něco, čekáme na release Analýza relevantních trhu
Poskytujeme telekomuniakční služby 19 roků po celé ČR a máme tisíce spokojených zákazníků. Dokázali jsme porazit T-Mobile ve sporu u ČTU jako první s menších operátorů a vy se tomu vysmíváte?
Ano stránky nejsou nejnovější, ale informace co hledáte, tam najdete na max. 3 kliky.
Zkoušel jste někdy hledat konkrétní informace u velké trojky operátorů, třeba smluvní podmínky atd.? Ano mají větší obrázky, mají to více proaktivní, stále nějaké čety, ale ne bohužel s někým kdo o něčem skutečně rozhoduje.
Volal jste někdy na podporu velkého operátora? Tak to zkuste a uvidíte ten rozdíl. U EriMobile se dovopláte od 8 do 20 hod. v prac. dny člověku, který s vámi problém rovnou řeší a ne spojovatelce, které když zavoláte za 5 minut, tak už se ji nedovoláte, protože budete v jiném call centru na druhé strany republiky.
A přesně o tom to je. Bud pěkné pozlátko, super webové nejnovější stránky, na kterých ale nenajdete nic a samozřejmě super reklama a nebo podpora zákazníkovi jak má být...
Stranky sice vypadaji jak z minuleho stoleti, ale kdyz jsem poptaval DSL pripojku byl jsem velice mile prekvapeny, ze jeste existuje firma, kde si clovek naklika parametry a hned vidi, co ho to bude stat. Soucasny stav, kdy u vetsiny operatoru clovek musi zadat telefonni cislo, aby zjistil dostupnost nebo cenu pripojky, je snad vetsi mor nez podpultove nabidky mobilnich operatoru, kde si clovek muze dohadat dvakrat trikrat levnejsi tarif nez ten, co najde webu, ma-li na to nervy.
EriMobile Dafne: neomezena data, po preneseni 500MB rychlost snizena.
EriMobile Dafne 4G/LTE: cituji "S tarify Eri - 4G/LTE již neřešíte přenesená data." - neomezena data, po prenesenych 11GB rychlost snizena.
Jsem jediny komu tohle prijde uplne na hlavu padly?
Webove stranky EriMobile jak z roku 2005. Nevim, chtel jsem je podporit koupi tarifu v boji proti T-Mobile, ale asi nic...
Soucasny stav, kdy u vetsiny operatoru clovek musi zadat telefonni cislo, aby zjistil dostupnost nebo cenu pripojky, je snad vetsi mor nez podpultove nabidky mobilnich operatoru, kde si clovek muze dohadat dvakrat trikrat levnejsi tarif nez ten, co najde webu, ma-li na to nervy.
Spíš je oboje projevem stejného základního problému. Absence veřejně přístupného ceníku umožňuje operátorovi, aby s každým zákazníkem dojednal jinou cenu podle toho, jak se orientuje v cenové nabídce (která vesměs není veřejná) a jakou má vyřídilku. Takže vlastně přesně totéž jako u těch mobilních operátorů.
Vy jste v Eri zjevně nepochopili, že jako virtuál nikdy nebudete konkurenceschopní vůči velké trojce co se týká neomezeného volání a dat, tj. nabízet za 399 Kč měsíčně 999 minut a 500 MB dat s použitelnou rychlostí (když T-Mobile měl nedávno za 304 Kč volání neomezené a 1000 MB dat) je prostě mimo. Jako virtuál můžete oslovit méně volající zákazníky a ty bez dat (o ty velká trojka příliš nestojí) a pak skupinu klientů, kteří využívají třeba zpětné volání apod., co velká trojka nenabízí vůbec. Ovšem samozřejmě je to vše vaše podnikatelské rozhodnutí, když si myslíte, že se současnou nabídkou uspějete, já to píši jenom jako běžný uživatel a jeho pohledem na věc.
Spise se divim, ze na vase podminky vubec nekdo pristoupi. Je to ojeb od zacatku do konce. Muzete to okecavat jak chcete, ale ta vase nabidka je jak z roku 2002.
3. 9. 2021, 19:52 editováno autorem komentáře
Jj ojebavka na zakazniky. Clovek pri smyslech nikdy nemuze na takove podminky pristoupit.
Eri neumi nic jineho nez se soudit. Vzdycky o. nich ctu jen, kdyz se soudi. Tak kdyz na to nemaji, at se na to vykaslou. I ten web je jak z roku 1998.
No spokojenych. To asi sotva. Podminky jsou delane, aby byly vyhodny jenom pro vas, nikoli pro zakaznika. Nevim, jak vy, ale ja nepotrebuji volat na podporu casto. Asi u vas ty sluzby moc funkcni nejsou, kdyz je treba tak casto neco resit. Navic nazyvat neomezenym internetem 3GB a pak 256 kb/s, by melo byt skoro na zalobu. Ale na vas!