T-Mobile také nabízí inspiraci

8. 3. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Daniel Köppl se v únoru ptal šéfa pro značku Českého Mobilu Igora Přerovského na záludnou otázku, jaké slovo vystihuje Oskara, když to není volnost. Přerovský odpověděl rozhodně: Inspirace. Rozhovor je ostatně celý strašně legrační a divím se, že Český Mobil vůbec svolil k otištění v M&M - Přerovský z něj nevychází se ctí. Teď přichází s inspirací také T-Mobile: Nový přístup by měl se značkou spojit atributy, jako je jednoduchost, spolehlivost a inspirace, říká ředitel marketingové…

Daniel Köppl se v únoru ptal šéfa pro značku Českého Mobilu Igora Přerovského na záludnou otázku, jaké slovo vystihuje Oskara, když to není volnost. Přerovský odpověděl rozhodně: Inspirace. Rozhovor je ostatně celý strašně legrační a divím se, že Český Mobil vůbec svolil k otištění v M&M - Přerovský z něj nevychází se ctí. Teď přichází s inspirací také T-Mobile: Nový přístup by měl se značkou spojit atributy, jako je jednoduchost, spolehlivost a inspirace, říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Martin Horák. Tak vám nevím, jestli je to taková výhoda, že je Pægas nadnárodní… (DigiWeb)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).