Nepotřebuji - nemá to cenu a jen si okopu špičky.
Ale když slyším, jak ve škole v biologii (přírodovědě) neprobírají pohlavní ústrojí člověka
s klasickým obrázkem chlapeček/holčička
a místo toho děti obdrží přednášku o sexualitě, sexuální identitě a orientaci
- a pak ředitel vážně a zodpovědně řeší (!) stížnost puberťáka, že se na tělocvik chce převlékat v dívčí šatně, protože se identifikuje jako lesbická dívka
, nevěřícně zakroutím hlavou.
Stejně tak, když (v jiné škole!) dětem tvrdí, že ukládání sluneční energie do baterií je výhodnější, než její výroba v jaderné elektrárně, protože při tom nevzniká CO2, ani odpadní teplo
. (Na téže škole tvrdili, že tisk/ražba peněz a jejich oběh má větší uhlíkovou stopu, než elektronické transakce, včetně kryptoměnových.)
A do třetice: domácí úkol ve stylu: napište esej, jak vaše domácnost využívá energie z obnovitelných zdrojů a proč je preferuje
.
Štěstí, že naše základka tak daleko zatím nedošla - byť kdo ví, protože od září tam končí ředitel.
28. 8. 2024, 18:27 editováno autorem komentáře