Stát chce v létě spustit informační kampaň k digitalizaci

27. 1. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
27. 1. 2006

Ministerstvo informatiky připravuje státní informační kampaň na podporu zemské digitální televize, zejména pak na otázky spojené s přechodem od analogového na digitální vysílání. Na čtvrteční konferenci Milníky digitální televize, kterou pořádal měsíčník Sdělovací technika, to řekl Pavel Kolář, náměstek ministryně Dany Bérové. Kampaň by měla probíhat až do definitivního vypnutí analogové vysílání, k němuž má dojít mezi léty 2009 a 2012. Věřím, že vláda svou informační povinnost naplní, prohlásil Kolář. Kampaň podle něj může mít i formu podpory podobných konferencí, jakou jsou i Milníky digitální televize.

Podle předsedy Rady Českého telekomunikačního úřadu Davida Stádníka měla informační kampaň k digitalizaci už dávno spustit Česká televize. Proč neinformuje občany o změnách, které je čekají? Já jsem se zúčastnil jediné diskuse o digitálním vysílání, které běžela na ČT 24 od půlnoci, uvedl David Stádník. Podle šéfa programu digitalizace ČT Pavla Hanuše ale kampaň v současné době nemá smysl, protože hlavní dotazy diváků směřují k tomu, kdy bude v jejich regionu spuštěno digitální vysílání. A na takové otázky my neznáme odpověď, uvedl Hanuš.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).