StarZone není byznys

5. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Aleš Borovan píše na DigiWebu, že díky nízkému zájmu je StarZone pro Český Telecom ztrátový. Myslím, že manažeři Telecomu by asi slovo díky nepoužili. Nízký zájem ale není jen tak sám pro sebe. StarZone skoro nic nenabízí a Telecom k němu připouští jen minimum možných zákazníků. Ale ani server Bombaj.cz, který nabízí hudbu ke stažení už rok, se nemůže s úspěchem obvyklým v zahraničí měřit. Důvodem bude asi fakt, že Bombaj prodává především hudbu nezávislé scény.

Aleš Borovan píše na DigiWebu, že díky nízkému zájmu je StarZone pro Český Telecom ztrátový. Myslím, že manažeři Telecomu by asi slovo díky nepoužili. Nízký zájem ale není jen tak sám pro sebe. StarZone skoro nic nenabízí a Telecom k němu připouští jen minimum možných zákazníků. Ale ani server Bombaj.cz, který nabízí hudbu ke stažení už rok, se nemůže s úspěchem obvyklým v zahraničí měřit. Důvodem bude asi fakt, že Bombaj prodává především hudbu nezávislé scény.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).