Hlavní navigace

Stará média v Británii novým neustupují

13. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V Británii ještě zůstaneme. Tamní mediální a telekomunikační regulátor zveřejnil zprávu, podle které Britové vynakládají se vznikem nových médií více peněz na zábavu a komunikaci, ale stará média na tom nejsou bita. Doba strávená před televizí se v Británii v roce loni od roku 1999 prodloužila na 26,1 hodiny týdně. Televize v Británii nabízí 271 kjanálů oproti 56 v roce 1999 a počet rádií za stejnou dobu vzrostl z 218 na 324. S mobilním telefonem přitom Britové tráví jen 27 minut týdně a pošlou…

V Británii ještě zůstaneme. Tamní mediální a telekomunikační regulátor zveřejnil zprávu, podle které Britové vynakládají se vznikem nových médií více peněz na zábavu a komunikaci, ale stará média na tom nejsou bita. Doba strávená před televizí se v Británii v roce loni od roku 1999 prodloužila na 26,1 hodiny týdně. Televize v Británii nabízí 271 kjanálů oproti 56 v roce 1999 a počet rádií za stejnou dobu vzrostl z 218 na 324. S mobilním telefonem přitom Britové tráví jen 27 minut týdně a pošlou 15 textových zpráv. Na média a komunikaci britské domácnosti vynakládají čtyři procenta příjmů, což je o jedno více, než v roce 1999. (MediaGuardian)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).