stiahni si zvuky klavesnice telefonu na minimum (pri zavesenom sluchatku tlacitkom minus zniz hlasitost na nulu). Tym prestane aj to pipanie - nahodou som na to prisiel, tiez ma to dlho otravovalo, ale uz je to ok.
Problém se signálem se dá řešit přídavným zařízením. Otestovali jsme běžný router s USB vstupem a novým firmwarem, který je dělaný Ufon Fofru na míru. Při umístění Fofru ve slotu tohoto AP na střechu nebo ven před okno do vodotěsné elektromont. krabice se signál zlepší v okrajových částech pokrytí (světlozelených) o 1-2 čárky. Od 3 stabilních čárek se dá již celkem slušně fungovat.
Přijemný vedlejší efekt: Router umí rozvést jak bezdrátove ve WIFI tak po kabelu konektivitu více účastníkům.
I u slabšího kolegy, Ufon internet se dá přídavným kabelem a anténou signál zvýšit až o 60 %.
Router a antény lze zakoupit pouze osobně (není eshop) v partnerské prodejně Ufonu Internetshop, Na Bělidle 27, proti metru Anděl, Praha 5.
Denně jste svědky reklam od výmyslu světa. Ufon se k tomu POSTAVIL jinak.
ale aby byla nejmenovaná společnost na tom tak špatně, že byla nucena dělat si reklamu po svém, to jsem vážne nezažila. ani moji předchůdci důchodci ne.
Dnes je to jen pár týdnů zpátky (přesný datum se mi nechtělo počítat, příliš jednoduchá matematika), kdy bylo nabídnuto nejmenované slečně využít služeb, té doby čtvrtého českého operátora, za velice diskrétních podmínek v erotickom privátku v Londýnske ulici, číslo 60. Nejmenovaný Ing. nedělal takovou reklamu poprvé. Jsou důkazy, že podobnou reklamu, cca 3 roky zpátky měl na starosti u jiného operátora na jiném podobném místě v Praze. Nabízí se říci, že pán Ing. má dobrou prax v oboru a víc než dobrý čich pro MARKEting. Všichni víme, jak je důležité být na pravém místě v pravý čas. 1500 za hodinu je pořád levnější, než dva melouny v televizi, nebo vyhozené finance v jiném periodiku. Je to jednoduché. Pro získání důvěry potencionálního klienta toho nepotřebujete moc. Ze soukromých zdrojů je nám známo, že stačil pouhý notebook a připojení k internetu a neznačkové spodní prádlo. Jak snadné a jak efektní.
Taková "návštěva" Vám může nabídnout hodně delikátnich informací, ale, musíte mít štěstí na lidi. Já ho měla.
Bohužel, ještě pořád je to jedna z nejmenších telekomunikační společností. Dejme jim čas... na návštěvy.
Ví někdo, jak na to? Používám Ufonův telefon s internetem. Počítač je připojený přes telefon k internetu. Po určité době, kdy není z počítače požadavek na připojení k netu, přejde telefon do pohotovostního režimu - na displeji se zobrazí zpráva "Pohotovost. režim" Pokud v tomto režimu vydrží déle a pak se připojení znovu obnoví, telefon vydá naprosto příšerné hlasité pípnutí (v plné hlasitosti bez ohledu na její nastavení) V menu mám vypnuté všechyn upozorňovací tóny kromě vyzvánění. Neví někdo, jak ztlumit nebo nejlépe se úplně zbavit tohoto hlasitého pípnutí? V ufonu telefonistka poradit nedokázala (což jsem čekal). Díky předem za každou radu.
To je neomlouvá. Právě proto, že startují, měli by dbát na svou image a chovat se k zákazníkům slušně. Taky by měli lépe odhadnout své síly a nedělat reklamu něčemu, co ještě nefunguje. Jinak to vypadá, že jsou to spíše zlatokopové, než rostoucí konkurence.
U:fon se řídí hlavně heslem: vymlouvat se, vymlouvat se, vymlouvat se. Objednal jsem si "Fofr internet" na vyzkoušení. Na modem jsem čekal 4 týdny. Po několika hodinách zkoušení jsem pochopil, že nejsem tak bohatý, abych si pořizoval levný internet. Spíše než "Fofr internet" je to "Líný fotr interenet". Dříve než za 24 hodin jsem jim zásilku vrátil.
V záruce spokojenosti slibují, že do 21 dní vrátí peníze a účtovat budou pouze využité služby. Několikrát jsem volal na jejich linku a byla to dost hrůza, detaily nebudu unavovat. Po 21 dnech mi nepřišly peníze, ale faktura za 20 dní užívání služby. To mě samozřejmě nakrklo, tak jsem volal a sepsal písemnou reklamaci. Po týdnu jsem zkontroloval telefonicky, jak můj případ řeší. Pracovník na lince mi sdělil, že jsem jim s modemem nevrátil sluchátka. Jenže oni mi žádná neposlali! Tak to opět prověřovali a pak mi zavolali, že tedy dobře, ale že nejprve musí v rámci v firmy na logistice reklamovat, že odeslala zásilku bez sluchátek, a až logistika vloží do systému odpověď, tak že mi vrátí peníze. To prý bude trvat týden. Uplynulo 10 dní a nic. Tak jsem tam dnes volal a složenka je prý na cestě. Ale já jsem na formuláři zaškrtl, že chci peníze vrátit na účet! Ten etický kodex je ve světle těchto zkušeností opravdu jen výsměch!
Hezky prehled o aktivitach noveho mobilniho operatora, U:fona moc nesleduji, tak sem si aspon udelal obrazek.
Myslim ze nastup 4. mobilniho operatora (az se bude U:fon dat nazvat mobilnim operatorem) budou provazet obdobne kartelove pokusy velke trojky, jako kdyz prichazel Oskar, protoze tedka uz je nad slunce jasne, ze se bude ukusovat z jejich kolace. Ale preji mu pevne nervy, konkurence rozhodne prospeje.
A oni mají keště tu drzost, nabízet to jako službu! Použitelné by to bylo někde v nějaké Horní Dolní tak 50 km od nejbližší civilizace a možná pro lesní zvěř, jenže právě do takových míst, kde si lidé nemohou moc vybírat a musí být vděčni za dial-up to nedorazí buď vůbec, nebo bůhvíkdy.
Tak tohle znám, stalo se mi to taky. Jenže když jsem jim řekl, (byli tam čtyři v houfu), že můj operátor je Skype a internet mám zadarmo, byli z toho tak vyděšení, že se nezmohli vůbec na nic. Takže ani nevím, za koho vlastně kopali.
Jednou mě taky zastavil člověk od T-Mobilu. Ptal se jakého mám operátora a kolik provolám a platím a že s ním určitě uštřím. Řekl jsem mu pravdu- 40 minut a 40 SMS měsíčně za 25 Kč.
Na to mi odpověděl že už sám šetřím dost a dál se nechtěl bavit :-)
Mě zastavila dealerka O2, ani nestačila nic říct a já se jí zeptal "chcete mi nabídnout váš - podle vás asi úplně nový - super výhodný tarif O2 Bronz Max, hádám správně?"
Hovor pokračoval pár minut, po vysvětlení, jak to, že volám hodiny a hodiny a platím desítky, max. stovky korun hovorného za volání do zahraničí, jsem ji přetáhl na stranu spokojených uživatelů VoIP...
Mám podobnou zkušenost, ale jednalo se o nabízení/prodej CD - reagoval jsem úplně stejně v tom, že jsem „svého školitele“ opustil až když se přiblížil k městu (Ostrava).
A o tom, že jsou tito a další (třeba operátorovi) dealeři slušní a zdvořilí, mám svůj obrázek. Jen jak je někdo odmítne nebo i dokonce něco od něj koupí, tak chudáka tak pomluví a řeknou o něm pár sprostých/nevybíravých slov, že je to opravdu zarážející.
firemní telefon...to je zabiják argumentů.Dnes spousta splečností nabízí svým zaměstnancům služ mobil a když ne tak prostě zaměstnanci umožní jeho telefonní(nebo nové)číslo přidat k firemnímu účtu,kde mají potom úplně jiné ceny za telefonování a takovému zákazníkovi není co nabídnout.....
No nevim, prakticky vsichni tihle poulicni nabizeci vseho mozneho, na ktere jsem narazil, byli zdvorili, tak nechapu, proc bych se mel vuci nim chovat jako hulvat. Kdyz specham nebo nemam zajem, muzu jim to rict rovnou a slusne, a nedelat ze sebe "machra". Pubertu mam davno za sebou a nemam zapotrebi se predvadet.
Pokud jde zrovna o dealery mobilnich operatoru, funguje na ne velmi dobre "firemni telefon s proplacenymi soukromymi hovory", proti telefonovani zdarma nedokazou nabidnout nic konkurencniho. Takze kdyz uz chces dotycneho otravit, tak si s nim chvili povidej a pak se vytas s timhle :-)
Nabízíme: Mladá telekomunikační firma příjme další 3-6 lidí.Možnost zajímavých výdělků a osobního růstu....
Inzerát takového typu je prostě leštění klik.Hrubý na ně,ale nejsem ,prostě jen nikdy nemám čas a to stačí....
A ještě jen tak mimochodem - když jsem po škole hledal zaměstnání, narazil jsem i na jeden inzerát, který na první pohled vypadal solidně: "Telekomunikační společnost, hledá pracovníky..." Volal jsem tam a slečně na druhé straně mi řekla, že spolupracují s T-Mobilem atd. atd. no a že mám přijít na pohovor... tak jsem tam přišel a pořád všechno vypadalo solidně... jen mě trochu udivilo, že mi pořád v podstatě nikdo neřekl jaký mají požadavky (čekal jsem, že budou chtít vzdělání v telekomunikacích, zkoušet mě na různý fintičky atd., osvědčení o praxích atd.) ale nic z toho nepřišlo... pohovor se mnou dělal chlap v obleku, na kterým ale bylo vidět, že patří k těm levnějším - to už jsem začal být obezřetnej... vyptával jsem mě na to co umím atd., vyplnil jsem ještě před tím tisíc dotazníků... a na závěr mi řekl, že OK a že se mám další den v 7 dostavit k nástupu a že to bude můj první pracovní den a nějakej jejich pracovník mě zaškolí.
Dostavil jsem se a pracovník, co mě měl zaškolit prý už čeká v autě, tak jsem za ním nasedl do auta, on nastartoval a jeli jsme... prohlížím si ho a už mě bylo jasný, že sice nevím co je to za firmičku, ale každopádně to asi nebude vhodný pro mě - ošuntělej týpek, v ošuntělým obleku, podle stavu jeho rukou bylo vidět, že musí manuálně pracovat (a to dost těžce), navíc má hluboko do kapsy (tankoval za 200Kč) a celkově působil dost nesolidně...
No nebudu to rozepisovat příliš dlouho - prostě tanhle firmička sháněla dealery pro T-Mobile! Zkušenost absolutně hrozná!!! Typoň mě vozil po nějakých prdelích a dědinách 100km od města, kde jsem s ním musel chodit po různých řeznictvích, hospodách, smíšených zbožích, obecních úřadech atd. a dívat se "jak to dělá profík" - profík se mezitím choval jako hulvát a já se styděl jen za to, že jsem tam s ním... pak jsme jeli do nějaké hospody, kde přišla nějaká rodinka oblečená do teplákových souprav (prý podnikatelé s úvěry s hroznýma prachama) a všichni měli zájem o MDA kolem 25kKč k tomu tarify za 4kKč/měsíc (prostě zhruba tak to nejdražší co vůbec může operátor nabízet pro fyzickou osobu) a nadšeně podepisovali smlouvy :-))) Pak mi borec v autě ukázal tabulku a jak si právě vydělal nějakých 20kKč za 30 minut a co tomu říkám :-))) Mno celá ta scénka evidentě fingovaná na ulovení mě coby "nového nadšeného dealera" :-)))
Můžu říct jen to, že jsem fingoval taky svoje nadšení, jak je to bomba a super... ale jen do chvíle, než jsme dojeli zase zpátky do města (bál jsem se totiž, že kdybych mu hned řekl slušně řekl, že s takovou prací může jít tak leda do pr... nechal by mě v té 100km vzdálené díře trčet a autobus tam jezdí jednou za den, auto jsem tam neměl, takže domů bych se možná dostal někdy za týden :-))
Jak jsme dojeli zpátky, tak jsem to vyklopil, že si myslím, že je to totálně práce na prd a vlastně to ani práce není... a že to byl úplně zbytečně zabitej den a čas, kterej jsem mohl trávit hledáním normálního místa nebo s přítelkyní, ale i kdybch ho jen proležel doma a čuměl do stropu, byl by investovanej užitečnějším způsobem....
Takže třeba takové jsou zase pověry v dealerských firmičkách pracujcí pro T-Mobile - NAPROSTO DESNE!!!!
Ano, nikdo nikoho nenutí, ale právě takto funguje konkurence - zvyšuje váhu toho, co říká (potenciální) zákazník. A kdyby zákazník nic neříkal, tak to prostě nebude fungovat. Takže je správné dávat vědět "12kbps je skoro totéž, jako když vytáhnu šňůru ze zásuvky" protože to JE skoro totéž.
Myslím si, že na domovní prodej se hodí spíš věci ve stylu "Vesmírných lidí", obarvená mouka značky Herbalife, nebo Jar, kterej si můžete naředit vodou značky Amway :-))
Z těch seriozních nabídek telekomunikací bych viděl asi tak, jen to, že mi u dveří zazvoní týpek a poví něco jako "Kámo, zařizujeme tady takovou menší síť rychlost je xx kbit/s, datově neomezený, cena xx Kč k instalaci potřebuješ to a to a nebo Ti to zařídíme my za xx Kč... chceš se přidat?"
Co se týče telefoních operátorů, tak myslím, že každej z nich má svůj web, kde se dá dočíst vážně hodně informací... a komu se nechce hledat dvacet vyjímek u každé služby v obchodních podmínkách, tak existují zpravodajské servery zaměřené na mobilní komunikace, kde pravidelně vychází články, které informují o kompletních cenách včetně DPH a vážně všech podmínkách atd. :-)) Stačí si to přečíst a hned vím, kterej operátor je pro mě vhodnej a kterej ne... a taky kterej tarif :-))
Takže předpokládám, že kdo umí číst, tak si to přečíst může a domovní prodejce tudíž K NIČEMU NEPOTŘEBUJE! A ta část populace, která číst neumí, by si třeba ze své blbosti nějakou nevýhodnou službu i pořídila, ale zase na to nemá dostatek finančních prostředků, takže i v tomto případě jsou dealeři zbyteční! :-)))
Ještě jako perličky na závěr uvedu rozhovor s dealerem O2:
Zastavil mě v centru boreček oblečenej do modré a bílé... Hned mě bylo jasný, že buď je to dealer O2! (Sice by to ještě mohl být třeba i člen ODS nebo fotbalovej fanoušek Sigmy Olomouc - ale Ti nikdy neoslovují komlemdoucí bez doprovodu policie, proto jsem tyto možnosti zavrhl :-))
Dealer: "Můžu mít na Vás jednu otázku?"
Já: "Ale určitě, to není žádný problém!"
Dealer: "Jakého používáte mobilního operátora?"
Já: "Vodafone."
Dealer: "a.." chtěl ještě něco říct...
Já: "Naschledanou." Otočím se a odcházím :-))))
Měli jste vidět, jak čuměl :-))) Chtěl jednu otázku, tak ji dostal :-DDD
Takže tak se musí na tu pakáž! A doporučoval bych to každýmu... jo... a mimochodem mi rok před tím, dealeři ještě Eurotelu (konkrétně jedna slečna) vynadala do pi*í, kreténů a debilů, jen proto, že jsem používal pro hovory, ještě jako student, kombinaci Odepiš od Vodafonu + VoIP hovory a moje měsíční náklady byly do 100Kč a tak mi neměla co nabídnout :-)) Takže super přístup k lidem!
Nikdo tebe, me, nikoho jineho nenuti sluzbu kupovat, nicmene je tu chvilicku tak ho nech at roste, je to konkurence a to je vzdy dobra vec, pokud uz ne na prechod k ni, tak alespon casto vede ke zlepseni sluzeb stavajicich usedlych ISP. A pokud nekdo bude konkurovat O2 jakymkoliv zpusobem bude to jen prinosem, aby vydridusi zlepsili nabidky.
"má velikost 1 GB za měsíc, se zpomalením na 12 kbit/s"
Tohle je spíš špatnej vtip než seriózní nabídka. Takovej zmetek bych si nekoupil za nic na světě, a s takovouhle firmou nechci mít nikdy nic společnýho.
12 kbit, to snad ani nejede, to prakticky jenom stojí na nule...