Hlavní navigace

Názor k článku Stalo se: U:fon s etickým kodexem od Mr George - U:fon se řídí hlavně heslem: vymlouvat se, vymlouvat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 8. 2007 11:10

    Mr George (neregistrovaný)
    U:fon se řídí hlavně heslem: vymlouvat se, vymlouvat se, vymlouvat se. Objednal jsem si "Fofr internet" na vyzkoušení. Na modem jsem čekal 4 týdny. Po několika hodinách zkoušení jsem pochopil, že nejsem tak bohatý, abych si pořizoval levný internet. Spíše než "Fofr internet" je to "Líný fotr interenet". Dříve než za 24 hodin jsem jim zásilku vrátil.
    V záruce spokojenosti slibují, že do 21 dní vrátí peníze a účtovat budou pouze využité služby. Několikrát jsem volal na jejich linku a byla to dost hrůza, detaily nebudu unavovat. Po 21 dnech mi nepřišly peníze, ale faktura za 20 dní užívání služby. To mě samozřejmě nakrklo, tak jsem volal a sepsal písemnou reklamaci. Po týdnu jsem zkontroloval telefonicky, jak můj případ řeší. Pracovník na lince mi sdělil, že jsem jim s modemem nevrátil sluchátka. Jenže oni mi žádná neposlali! Tak to opět prověřovali a pak mi zavolali, že tedy dobře, ale že nejprve musí v rámci v firmy na logistice reklamovat, že odeslala zásilku bez sluchátek, a až logistika vloží do systému odpověď, tak že mi vrátí peníze. To prý bude trvat týden. Uplynulo 10 dní a nic. Tak jsem tam dnes volal a složenka je prý na cestě. Ale já jsem na formuláři zaškrtl, že chci peníze vrátit na účet! Ten etický kodex je ve světle těchto zkušeností opravdu jen výsměch!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).