Sám osobně mám O2 od firmy a Vodafone na doma. Většina mých kamarádů to má podobně. TMobil mají snad jen 4 ze sta mých kontaktů. NEVĚŘÍM, že tmobilu zákazníci rostou. Pokud by se opravdu počítaly aktivní simky tak budou úplně jiné počty. TMobil simky mam v šuplíku dvě, a rozhodně už je nevytáhnu. Jedna je z doby kdy jsem ještě týhle firmě baštil jak je dobrá a druhá její internetový tarif. Vzhledem k naprosto pochybné zákaznické politice a klamavé reklamě jsem si jistý, že už je nikdy nevytáhnu. Mrzí mne, že je určitě TMob započítává do lživých výsledků. Podle mne jsou skutečné počty uživatelů: O2 4mil. Vodafone 3mil, a TMobil má možná 2mil.
Taky neverim ze se T-Mobilu dari. V supliku ho nemam ale z kamaradu ma T-Mobil minimalne mych znamych, vetsina presla k Vodafone. T-Mobil si mozna zapocetl SIMky v 4G kartach. To zatim funguje jakes takes na rozdil od CDMA ktery umira.
Určitě nějaké ty šuplíkové karty započítávají, ale nebude jich nějak extrémně moc (a započítavají je všichni). Co má ale vypovídací hodnotu jsou ekonomické údaje a ty těm počtům karet odpovídají (a karta v šuplíku žádný příjem negeneruje, že :-)
Upc nema jenom kabely, ale i satelitni televizi. Pokud pouzivaji slovo ucastnik trochu sikovne, tak soucet dratu a bezdratu muze byt jakykoli.
Kdyby meli web, tak prictou i loginy, ktere se prihlasily za posledni ctvrtrok. :-)
Já zase ze svého okolí neznám skoro nikoho, kdo používá O2. Většina má T-mobile nebo Vodafone. Všichni určitě počítají i karty v šuplíku ( je to dokonce v článku popsané jak ), ale ty výnosy fakt těžko nějak oblbnete. Pokud mám x mld. tržeb, tak je vcelku jedno , jestli je to na 3 nebo 3,5 mil. karet. Pokud je karet méně, jak tvrdíte, tak tím je operátor vlastně schopnější, protože má velmi dobré ARPU.
to u mne vypadá tak, že puberťáci mají V-F, střední generace T-M a firmy E-T...sám mám T-M dříve Pegas od r. 1996 a nemohu si stěžovat. Zejména oceňuji perfektně fungující zákaznickou linku.
Vysledky se zverejnuji za kvartal - posledni tedy k 31.9. nikoliv 31.10. . Takze ten narust zakazniku 40900 neni za 14 dni ale za 6 tydnu...(pokud teda ten udaj je pravdivy..)
tak tak.... T-Mobile mozna ma spousty "mrtvych" simek...celkem jiste nejvic ze vsech 3 operatoru.... ale trzby neoblbnete....a tam uz je na plus minus na urovni O2
T-mobile asi lhat nebude, jsem student na stredni skole a vice jak polovina vsech mych kontaktu (pratel ve veku asi 15-20 let)maji t-mobile, ono jde asi o to ze mladi lide jdou do t-mobile a stari se upjate drzi tveho eurotelu
Každému se hodí něco jiného podle struktury volání, pro firmy je nejlepší O2, tady nemá konkurenci, pro mladý je zase asi lepší TM nebo VF, pro lidi co provolaj okolo 1000,-se vyplatí Avox, ale je potřeba vždy vzít kalkulačku a počítat.
Me osobně připada téměř nemožné aby ještě existoval někdo, kdo mobil nemá a chtěl by ho mít, takže jakýkoliv přírustek aktivních simkaret je ve skutečnosti virtuální.
Aktivace nové karty je vždy na úkor používání jiné aktivní. A celý přírustek ve skutečnosti jenom svědčí o rostoucím počtu předplacenek určených k rychlé spotřebě, které po provolání počátečního kreditu v popelnici trpělivě čekají na uplynutí 12 měsíců.
Dalším zdrojem "růstu" jsou firmy, kterým operátoři cpou karty pod tlakem a skoro zadarmo, takže zásoba nepoužívaných simek tam utěšeně roste. Ještě ke všemu jsou to formálně tarify.
Nepočítá do toho milónu UPC taky diváky satelitní televize UPC Direct? Pak by to zas takový nárůst nebyl... protože i těch 13 600 za 2 týdny je hodně. Navíc by se ani na zákaznickou linku nedovolali, že chtějí objednat ;-).